سرمربی هفت الماس به کمیته انضباطی بسکتبال معرفی می شود

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین از سوی کمیته داوران فدراسیون به کمیته انضباطی معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین صبح امروز با مراجعه به کمیته داوران فدراسیون بسکتبال، موارد اعتراضی خود در بازی هفته سوم با نفت آبادان را به رئیس این کمیته ارائه کرد.

گویا اسلامی تنها در چند مورد موفق به قانع کردن کمیته داوران شده است و به این ترتیب به خاطر صحبت های هفته قبل خود در مورد داوران به کمیته انضباطی دعوت می شود.

ورژ آبکاریان رئیس کمیته داوران در این مورد توضیح داد: به اسلامی گفتیم که حتی اگر 6 مورد اشتباه داوری را بپذیریم با 40 موردی که در مصاحبه خود به آن اشاره کرده است، تفاوت زیادی دارد. به همین دلیل هم گزارش این موضوع را به کمیته انضباطی می دهیم تا وی را برای بررسی ماجرا دعوت کنند.

پذیرش چند اشتباه در بازی دانشگاه آزاد

مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد نیز امروز به کمیته داوران مراجعه کرده و فیلم بازی این تیم با هفت الماس قزوین از هفته چهارم لیگ ملی را با رئیس کمیته داوران تماشا کردند. کمیته داوران در این مورد برخی ایرادات را پذیرفت.

آبکاریان توضیح داد: برخی اشکالات وجود داشت و در مواردی هم تصمیم داور صحیح بود اما تیم کادر فنی دانشگاه آزاد تصور اشتباه از آن صحنه ها داشت.

وی در مورد برخورد با داوران گفت: گاهی داوران قانوان را اشتباه اجرا می کنند و گاهی تشخیص آنها اشتباه بوده است. در این مورد هم جریمه ای اعمال نمی کنیم چون تشخیص داوران و تصمیم آنها در یک لحظه اشتباه بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار