بازرسی ماهانه از سه هزار واحد صنفی در سطح شهرستان ملارد

رئیس ادارۀ صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد از بررسی و بازرسی ماهانۀ فعالیت 3 هزار واحد صنفی( به صورت میانگین در طول سال) در سطح این شهرستان خبر داد.

ابوالفضل بیات، رئیس ادارۀ صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،، با اشاره به تلاش مضاعف و مستمر مجموعۀ تحت مدیریتی خویش در عرصۀ بازرسی از اصناف به منظور کنترل بازار و نرخ کالاها، افزود: در طول سال و به فراخور مقتضیات زمانی بازرسی‌های مستمر از واحد‌های صنفی صورت می‌گیرد و به طور میانگین در سال نزدیک به 40 هزار واحد صنفی و ماهانه حدود 2 هزار واحد صنفی مورد بازرسی قرار می گیرد و در صورت تخلف، برخوردهای لازم و قانونی صورت می‌شود.

وی در ادامه افزد: 12هزار واحد صنفی  در سطح شهرستان ملارد فعال هستند و میزان تخلفات در مقایسه با سنوات گذشته و حجم و تکثر اصناف فعال در سطح شهرستان مورد اشاره بهبود پیدا کرده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یکی دیگر از دستور کارهای ویژه به منظور کنترل بازار، فرهنگ سازی در عرصه مذکور است و اتحادیه‌ها با جدیت، تحقق هر چه بیشتر قانون مندی و قانون مداری در فعالیت اصناف را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملارد ، بازرسی ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار