ابن قاسم: تماس‌های بی مورد به بازیکنان شرایط تیم را وخیم کرده است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تماس‌های تیم‌های نظامی با بازیکنان فولاد باعث شده که جو این باشگاه رو به ناآرامی برود.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر شرایطی در تیم فولاد ایجاد شده که تیم‌های نظامی مدام با بازیکنان ما تماس می‌گیرند و اخیرا مسئولان یکی از تیم‌های مطرح نیز با بازیکنان فولاد تماس داشته که از وی خواسته که در نیم فصل دوم به تیم آن‌ها بپیوندد.

وی در ادامه تصریح کرد: این موضوع جای تعجب دارد که چرا مسئولان یک باشگاه باید قبل از سازمان لیگ و فدراسیون در جریان یک سری مسائل باشد و زودتر از این سازمان‌ها اقدام به جذب بازیکنان سرباز کند؟

وی بیان کرد: چند سال است که بازیکن تیم ما با کارت‌های صادر شده بازی‌شان به میدان می روند و حتی سفر خارجی رفته اند و نکته قابل توجه این است که بازیکنان ما دانشجو بودند و اصلا نیازی به معافی نداشتند و اکثر بازیکنان نیز پدرشان حداقل برای چند ماه در جبهه بوده است و اگر پدران این بازیکنان 24 ساعت هم در مناطق جنگی بوده باشند قداست دارد و بهتر بود که حرمت این افراد نگه داشته می‌شد نه اینکه به این شکل برخورد می‌کردند.

ابن قاسم افزود: متاسفانه باشگاه‌های نظامی با خود بازیکنان ما تماس می‌گیرند که این موضوع در جامعه ورزشی اصلا درست نیست و همان طور که نظاره گر هستیم در حال حاضر اطلاعات تیم‌های نظامی بیشتر از سازمان لیگ وفدراسیون است.

وی اظهار کرد: تماس‌های تیمهای نظامی به هم نریختن جو باشگاه فولاد می‌شود و این کار به معنای درست کردن آشوب در فوتبال است و به نظر من بهتر بود که قبل از شروع فصل به مسأله بازیکنان سرباز رسیدگی می‌کردند، نه این که بازیکن قرارداد ببندد و بدن‌سازی خود را انجام دهد و در آخر می‌گویند که نمی‌توانید بازی کنید و باید به تیم‌های نظامی بروید.
 
ابن قاسم عنوان کرد: بهتر است همه بدانند باشگاه فولاد با وجود این مسائل به زمین نمی‌خورد و با تکیه بر آکادمی و بازکنانی که پرورش داده شده است، کارش را ادامه خواهد داد.
 
وی درباره افشای تماس سرمربی یکی از تیم‌های مطرح با بازیکن ملی‌پوش خود اظهار کرد: قبل از آن که احمد عبداله‌زاده با تیم امید قطر برود، مسئولان یکی از تیم‌ها با او تماس گرفت و گفت که در ایران بماند و به تیم وی برود.
 
سرپرست تیم فولاد افزود: وقتی عبداله‌زاده به فرودگاه رفته بود کارتش باطل شد و سپس او را برگرداندند و این مسأله جای سؤال دارد که چرا آن تیم نظامی از وضعیت این بازیکن قبل از فدراسیون و سازمان لیگ اطلاع داشته است؟
 
وی افزود: زمانی که سقف بودجه باشگاه‌ها 18 میلیارد در نظر گرفته شود بر آن اساس تیم‌ها بازیکنان مورد نیاز خود را جذب می‌کنند، ولی در حال حاضر تیم‌های نظامی 4، 5 بازیکن را در اختیار گرفته‌اند که هر کدام از آن‌ها قراردادهایشان میلیاردی است و این مسأله به نفع باشگاه‌های نظامی است، چرا که سود آن‌ها بالا می‌رود و بودجه نظامی این تیم‌ها پایین می‌آید و همان طور که نظاره‌گر هستیم این تیم‌ها قراردادی 150 هزار تومانی با بازیکنان بسته‌اند.
 
وی عنوان کرد: ولی باشگاه فولاد است که در مورد این مسأله ضرر کرد، چرا که با این بازیکنان قرارداد بسته و زحمت فراوانی برای آن‌ها کشیده است و بودجه این بازیکنان در حال حاضر در باشگاه فولاد نیز ثبت شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۱۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
برای این فوتبال کثیف متاسفم
شما که دم از فوتبال پایه می زنید ، ادعای حمایت از باشگاههای آسیائی می کنید چشمهایتان را باز کنید فولاد با تمام نامردیها و ناجوانمردیهای شما باز هم سرپا است و به کوری چشم شما یک پای ثابت بالای جدول است
حالا شما این نظر را پخش نکن اما واقعیت این است
هنوز پرچم بالاست
آخرین اخبار