سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

من به احترام دو عضو بزرگ پرسپولیس استعفاء می‌دهم/ما ایمان داشتیم که برنده دربی 79 می‌شویم

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص استعفایش گفت: من هنوز استعفا نکردم اما امروز در جلسه هیات مدیره قرا راست این موضوع را به احترام دو عضو بزرگ پرسپولیس مطرح کنم.

حمید رضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من به احترام دو عضو بزرگ هیات مدیره پرسپولیس قرار است که امروز در جلسه هیات مدیره از سمتم‌ کناره گیری کنم و اعضا برای انتخاب رئیس هیات مدیره تصمیم گیری‌ کنند و این سمت به رای گذاشته می‌شود.
 
سیاسی درباره اینکه ارتباط این موضع با مدیر عاملی‌اش در پرسپولیس بیان کرد: این موضوع صحت ندارد، همچنین مسئله خاصی باعث استعفایم نشده است بلکه به احترام بزرگان پرسپولیس استعفا می‌دهم تا هر تصمیمی که هیات مدیره خواست در مورد رئیس هیات مدیره بگیرد.
 
وی درباره برد دربی 79 تصریح کرد: برد لذت بخشی بود و ما ایمان داشتیم که برنده دربی 79 می‌شویم بازیکنان با رمز یا حسین به مصاف رقیب‌سنتی‌‌ شان استقلال رفتند و بازی را بردند.
 
 سیاسی در مورد در نظر گرفتن پاداش برای بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: پاداش برای این بازی  در نظر نگرفته بودیم اما زحمات بازیکنان را بدون پاسخ نمی‌گذاریم. بازیکنان ما جان‌فاشانی کردن و پیروز این بازی شدند.
 
وی در ادامه بیان کرد: تیم ما روی کاغذ از استقلال عقب‌تر بود اما با رشادت و غیرت بازیکنان به طرز شایسته‌ای بازی را بردیم.
 
سیاسی در مورد حرکت عالیشاه بعد از گلزنی‌اش گفت: عالیشاه بازیکن خوب و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و گل پیروزی ما را هم به ثمر رساند. بر این اساس ما اشتباهی را مرتکب شد در نظر نخواهیم گرفت.

وی درباره استعفایش که شوکی در تیم پرسپولیس ایجاد نمی‌کند، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و رفت و آمد افراد هیچ تأثیری در روند پرسپولیس نمی‌گذارد.
 
سیاسی در مورد اینکه مجمع با استعفایش موافقت خواهد کرد یا نه! تصریح کرد: مجمع اعضای هیات مدیره را مشخص می‌کند و کاری به استعفای من ندارد. همچنین اعضای هیات مدیره بعد از انتخاب توسط مجمع رئیس را مشخص می‌کنند و به اطلاع مجمع می‌ر‌سانند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم همه به این نتیجه رسیدند که تغییرات اعمال شده در کادر فنی پرسپولیس رضایت بخش بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس ، هیات ، استعفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباسی
۱۳:۰۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
از اول امدن اشتباه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
بجنب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
اقای سیاسی. ما پرسپولیسیها ازشما متنفریم . درهمه حال در برد وشکست .برو دنبال زندگیت بدو افرین........
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۰۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۳
خدا خیرت بده، با رفتنت بزرگترین خدمت رو به پرسپولیس می کنی
آخرین اخبار