ریاست جدید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی:

مسائل آموزشی پژوهشی و فناوری دانشگاه نباید قربانی هر چیزی شود

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در توانبخشی در سالن اجتماعات شهید احمدی روشن برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛‌ ریاست دانشگاه دانشگاه علوم بهزیستی با حضور معاون تحقبقات و فناوری وزارت بهداشت معاونین دانشگاه علوم بهزیستی توانبخشی نمایندگان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و دانشگاهیان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد. 

حمیرضا خرم خورشیدی در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده دکتر محمد تقی جغتایی سرپرست پیشین دانشگاه علوم بهزیستی خواهان مشارکت همه جانبه دانشگاهیان در راستای رسیدن به اهداف و ماموریتهای دانشگاه شد. 

وی در ادامه ضمن تکریم خدمات ارزنده دکتر جغتایی به عنوان رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خاطر نشان کرد: دکتر جغتایی در کسوت علمی همیشه پویاست و در مراکز دانشگاهی کسوت علمی بر کسوت اجرایی پیشی می‌گیرد. 

وی ضمن توانمندی و پتانسیل هیئت علمی دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم بهزیستی توانبخشی موفق مدیران وزارتی را گواه توانمندی بالای علمی و اجرایی دانشگاه علوم بهزیستی در تربیت متخصصان دانست و افزود: حضور دکتر جغتایی و تزریق منابع مالی به بدنه پژوهش، فناوری، فرهنگی و ... مسیر را برای  ما هموار نموده و ما این مسیر را دنبال می‌کنیم. 

رییس جدید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: ما یک سری اسناد بالادستی نظیر چشم‌انداز جامع سلامت نقشه علمی کشور برنامه پنج ساله و سند سلامت علم و فناوری که توسط مقام معظم تبین شده را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم امیدواریم وظایف خطیر دانشگاه علوم بهزیستی توانبخشی را با کمک اساتید دانشجویان و کارکنان به درستی انجام دهیم و شاهد ارتقا روزافزون خدمات علمی دانشگاه باشیم. 

رییس جدید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه گفت: نباید مسائل آموزشی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه قربانی چیز دیگری گردد تا شاهد پیشرفت روزافزون دانشگاه باشیم. 

خرم خورشیدی ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای سرپرست اسبق دانشگاه خواستار حمایت و مشارکت اجرایی، علمی و ... دکتر جغتایی در پیشبرد دانشگاه شد. 

وی حضور دولت تدبیر و امید و همچنین حضور دکتر هاشمی به عنوان وزیر بهداشت را از توفیقات عرصه‌های علوم پزشکی دانست و دسترسی به ماموریتها و اهداف دانشگاه را مرهون حضور و مشارکت همگان در دانشگاه دانست. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار