خدمت به مردم کمتر از نجات جان یک انسان نیست

تقی‌خانی مشاورعالی ریاست سازمان جمعیت هلال احمر در مراسم گردهمایی کشوری تیم‌های طرح ملی سحر گفت: خدمت به مردم بهره‌ای است که ما برای توشه آخرت با خود همراه می‌بریم.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، تقی‌خانی مشاورعالی ریاست سازمان جمعیت هلال احمر بیان داشت: سحر نامی است که از آن می توان به روشنایی نام و از آن بهره‌های بسیاری برد.
 
وی با اشاره به این که باید جوانان را آماده کرد تا در کنار امدادگران خدمات دهی بپردازند یادآور شد: کمک به هم نوع بسیار ارزشمند است و برای یک عمر می‌تواند در زندگی فردی تاثیر گذار و شادی امید را به ارمغان بیاورد.
 
مشاور عالی ریاست سازمان جمعیت هلال احمر افزود: فعالیت‌های هلال احمر تسکین روحیه مردم در جامعه است و کمک روحی و روانی از کمک مادی و معنوی برای آسیب دیدگان ارزش والاتری دارد و باعث امیدواری بیشتری در آن‌ها می‌شود.
 
در ادامه این مراسم موسوی دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به این که جوانان همه ظرفیت یک کشور هستند عنوان کرد: صرفا در یک حادثه نباید به حوزه امدادی توجه داشت بلکه باید از ظرفیت‌های اجتماعی همچون پویایی هم استفاده شود.
 
وی با اشاره به این که زندگی در جامعه کنونی با چالش‌های بسیار رو به رو است اظهار داشت: از نظر جامعه شناسی جامعه‌ای آسیب پذیر است که در حوزه استاندارد جهانی قرار ندارد و همین امر باعث به وجود‌آوردن نگرانی‌های بسیاری می‌شود که تنها با سالم کردن یک جامعه حل می‌شود.

موسوی خاطر نشان کرد: بشر دوستی و نوع دوستی باید در جامعه رواج پیدا کند تا بتوان مشکلات جامعه را حل کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلال ، احمر ، مراسم ، گردهمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار