باند توزیع شیشه در شمال پایتخت متلاشی شد/ جوسازی سوادگر مرگ برای فرار از دست پلیس

باند توزیع مواد مخدر در شمال پایتخت طی چند عملیات پلیسی متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 19 پنجم آبان ماه عوامل تجسس کلانتری 141شهرک راه آهن در حال گشت در نقاط جرم خیز واقع در خیابان اقاقیا، خیابان قائم مقام به یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ دارای راننده و 2نفر سرنشین برخورد کرده که به آنها مشکوک و جهت بررسی، خودرو را متوقف کردند.

ماموران راننده و سرنشین جلو را از خودرو پیاده کرده که در این حین سرنشین عقب خودرو در این فرصت که ماموران سرگرم بررسی مدارک هویتی راننده و سرنشین جلو بودند پس از پیاده شدن از خودرو یک بسته نایلونی از زیر لباسش خارج و اقدام به پاره نمودن و ریختن موادی شبیه به مواد مخدر از نوع شیشه در داخل جوی آب می‌کند.

ماموران کلانتری با مشاهده این وضعیت جهت دستگیری نامبرده اقدام کردند که وی با ماموران درگیری فیزیکی به وجود می آورد و در این حین یکی دیگر از متهمان اقدام به جوسازی و  فرار می کند و راننده خودرو به همراه یکی دیگر از سرنشینان خودرو از درگیری به وجود آمده استفاده کرده و اقدام به فرار می‌کنند.

به دنبال این موضوع ماموران ضمن اعلام اخطار ایست جهت متوقف نمودن متهمین اقدام به شلیک 1 تیر هوایی و چهار تیر جنگی به لاستیک های خودرو می نمایند که ضمن اصابت گلوله به لاستیک های عقب خودرو راننده و یکی از سرنشینان در محل متوقف و دستگیر می شوند.

در ادامه عوامل گشت انتظامی کلانتری اقدام به مهار دیگر متهم متواری و همدستش می کنند و سرانجام ماموران از روی زمین و کنار جدول آب حدوداً مقدار تقریبی 2 گرم و 53 سانت مواد مخدر از نوع شیشه باقی مانده مواد مخدری که متهم اقدام به معدوم نمودن آن نموده بود را جمع آوری می نمایند.

متهمان با انتقال به کلانتری ضمن بازرسی بدنی و اموال همراه آنان از کیف دستی کوچک مشکی رنگ برزنتی که زمان دستگیری در دست متهم به نام "فرشاد" قرار داشت مقدار تقریبی 78 سانت مواد مخدر از نوع شیشه به همراه یک دستگاه ترازوی دیجیتالی کوچک و تعدادی اموال و اشیاء دیگر کشف می گردد.

در ادامه دیگر متهم که خود را به نام "سامان" 32 ساله معرفی نمود دستگر و به کلانتری منتقل شد که پس از تحقیقات مقدماتی مشخص شد متهمان که "فرشاد"،"سامان"،"فرامرز" و "کوروش" نام داشتند از اعضای باند توزیع کنندگان شیشه در شمال پایتخت هستند.

سرگرد حسین طالبی رییس کلانتری 141شهرک راه آهن با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: پس از تحقیقات مقدماتی و تشکیل پرونده متهمان جهت تحقیقات بیشتر و شناسایی سایر جرایمشان در اختیار ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۳
خدا لعنتشون کنه ک جوونا رو بدبخت کردن,چقدر خانواده ها ب دلیل مصرف شیشه از هم طلاق گرفتن خدا لعنتشون کنه
آخرین اخبار