یک کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به درمان مجروحان داعش در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی و سایر همکاری‌های داعش با آمریکا و کشورهای غربی گفت: موضع‌گیری‌های داعش از جمله تهدید لندن، برای رد گم‌کنی است.

"مجید صفاتاج" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران،‌ با  اشاره به درمان مجروحان داعش در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی و سایر همکاری‌های داعش با آمریکا و کشورهای غربی گفت: موضع‌گیری‌های داعش از جمله تهدید لندن، برای رد گم‌کنی است.

این کارشناس مسائل غرب آسیا، در اثبات ادعای خود، به ارتباطات داعش با اسرائیل و غرب اشاره و تصریح کرد: درمان مجروحان داعش در سرزمین‌های اشغالی به دست صهیونیست‌ها و ریختن سلاح و مهمات توسط هواپیماهای آمریکایی برای تروریست‌های داعش، نشان دهنده آن است که موضع‌گیری‌های داعش مبنی بر تهدید انگلیس یا آمریکا سناریویی نوشته شده به دست خود آنهاست.

وی با بیان اینکه، این تهدیدات صرفا جنبه تبلیغاتی دارد تا جبهه غربی بتواند در افکار عمومی خط خود را از داعش جدا سازد، اظهار داشت: اگر چه در مواقعی از تاریخ دیده‌ایم که مزدوران بر علیه اربابانشان به پا می‌خیزند، اما در مورد داعش به نظر می‌رسد که این یک سناریو برای انحراف دادن افکار عمومی باشد چون طرح این موضوعات در داخل کشورهای غربی مصرف خوبی دارد و می‌تواند مورد استفاده حکام غربی قرار بگیرد.

صفا تاج با تاکید بر اینکه داعش یک سازمان تروریستی و استعماری است، اذعان داشت: تهدیدهایی که داعش انجام می‌دهد، از نوع تهدیداتی است، که صدام انجام می‌داد، چنانچه صدام با حمایت و تشویق آمریکا به  ایران و کویت حمله کرد، اما وقتی که بعضی مواضع مقامات آمریکایی را دید، شروع به واکنش کرد! اما این واکنش نه از نوع اعتقادی بلکه به خاطر مصالح سیاسی خود بوده است.

این کارشناس خاورمیانه با اشاره به آیه شریفه  "أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَماءُ بَيْنَهُمْ " گفت: داعش دقیقا عکس این آیه عمل می‌کند، چون با کفار و مشرکین با عطوفت وارد شده و برای مسلمانان از در خشونت و ترور وارد شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داعش جریانی است که با حمایت مستقیم آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی شکل گرفته تا با انقلاب اسلامی و موج بیداری اسلامی در منطقه مقابله کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: داعش ، لندن ، بمب کثیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار