تشکیل صندوق زمین و ساختمان برای مدیریت مطلوب منابع شهر تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از برنامه ریزی برای تکمیل صندوق زمین و ساختمان برای مدیریت مطلوب و بهتر منابع شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دادوش هاشمی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: ابزارهای نوین تامین مالی پروژه های شهری استفاده از اوراق صکوک اجاره و تشکیل صندوق زمین و ساختمان را به عنوان راهکارهایی برای تامین بخشی از منابع مالی شهرداری است و برنامه ریزی برای استفاده از این راهکارها در حال انجام است.

وی افزود: تشکیل صندوق زمین و ساختمان و تاسیس شرکت تامین سرمایه نیز از اجمله اقداماتی است که در حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در حال انجام است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران به بحث عملیاتی شدن بودجه شهرداری نیز اشاره واظهار کرد: عملیاتی شدن بودجه شهرداری فرآیندی چند ساله است که در یک بازه زمانی کوتاه قابل اجرا شدن نیست و از این رو، برنامه ریزی برای اجرای این فرآیند چند ساله در حال انجام است و در حوزه مالی نیز باید این موضوع به صورت جدی در همه مناطق ، سازمان ها و واحدی ها پیگیری شود.

هاشمی خاطر نشان کرد: عملیاتی شدن بودجه، کمک شایانی به بهبود مدیریت منابع مالی شهرداری تهران و استفاده بهینه از آن در اجرای طرح های شهری خواهد کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: صندوق ، شهر ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار