بیجاری: به صعودمان امیدواریم/ در گروه سختی قرار گرفته‌ایم

بازیکن تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار گفت: با پیروزی در مقابل تیم اردنی هنوز هم امید به صعود داریم و مقابل تیم الغرافه قطر باید پیروز میدان باشیم.

مهدی بیجاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خیلی بالاست در مقابل تیم السالت اردن به خوبی به میدان رفتیم و با اختلاف توانستیم این تیم را شکست دهیم. رفته رفته تیم بهتر عمل کرده است در بازی اول مقابل لخویا قطر هم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم تا دقایق آخر بازی مساوی بودیم اما از دست دادن پنالتی آخر قطری‌ها در حمله آخرشان گل پایانی را زدند و بازی را 23 بر22 واگذار کردیم.

وی در ادامه افزود: در دیدار دوممان در مقابل تیم القرین کویت نیز خوب بازی کردیم اما تیم کویتی با دفاع من تو منی که داشت اجازه اجرای تاکتیک‌ها را به ما نمی‌داد.

بیجاری در ادامه در رابطه با بازی بعد خود در مقابل الغرافه گفت: ما هنوز امید به صعود داریم تیم الغرافه از کشور میزبان است این دیدار رقابت سختی خواهد بود اما باید پیروز این بازی باشیم متاسفانه امسال در گروه سختی قرار گرفتیم اما تمام تلاشمان را برای صعود انجام می‌دهیم.

بازیکن تیم هندبال ثامن الحجج در پایان افزود: 2 بازیکن خارجی که به تیم ما برای این مسابقات ملحق شدند خیلی خوب کار کردند دان بولتر دروازه‌بان با سابقه‌ایست که در این مسابقات ما را یاری می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار