کلیه اعمال جراحی دهان، فک و صورت در ایران امکان‌پذیر است

در حال حاضر با وجود تمرینات و دانش متخصصان و جراحان داخلی، کلیه اعمال جراحی ناحیه دهان، فک و صورت در ایران مانند کشورها و جوامع پیشرفته امکان‌پذیر است.

محمدامیر نیک‌خواه، متخصص دهان، فک و صورت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از دستاوردهای نوین جراحی‌های ناحیه دهان، فک و صورت، انجام جراحی‌های ترمیمی و زیبایی در برطرف کردن ناهنجاری‌های صورت و دستیابی به چهره‌ای زیبا برای بیمار است.

نیک‌خواه تأکید کرد: در حال حاضر با وجود تجربیات و دانش متخصصان و جراحان داخلی، کلیه اعمال جراحی ناحیه دهان، فک و صورت در ایران مانند کشورها و جوامع پیشرفته امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در اعمال جراحی دهان، فک و صورت، یادآور شد: یکی از مشکلات موجود در این اعمال، مراجعه دیرهنگام در موارد حاد بیماری و یا ارجاع مصدومین حوادث به مراکز درمانی غیرتخصصی است که این موضوع مشکلی عمده محسوب می‌شود.

نیک‌خواه تصریح کرد: مراجعه دیرهنگام افرادی که دچار آسیب‌های ناحیه دهان، فک و صورت شده‌اند، می‌تواند منجر به نقایص طولانی مدت و پایدار مانند اختلال در جویدن و تکلم شده و همچنین در عکس‌العمل‌های طبیعی در ناحیه صورت و دهان نیز اختلال ایجاد کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار