یحیی توره بازیکن ساحل عاجی باشگاه منچستر سیتی بر این باور است که می تواند به صدر جدول دست یابند و چلسی را بگیرند چرا که به نقاط ضعف خود دست یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، یحیی توره هافبک ساحل عاجی باشگاه منچستر سیتی که این روزها مورد انتقادات زیاد  قرار دارد و بسیاری گل نزدن او را علی رغم هافبک دفاعی بودنش زیر سوال می برند ، اما وی در بازی برابر سواتهمپتن که در نهایت به پیروزی 2 بر صفر این تیم انجامید موفق شد با تیمش به رتبه دوم لیگ برتر انگلیس دست یابد.

وی در این خصوص گفت: برای من بهترین چیز این است که برای تیم تا جائیکه می توانم خوب بازی کنم و بتوانم به آنها یاری برسانم ، بعضی اوقات برخی از مردم  فکر می کنند که من بشر نیستم مشکل همین جاست که بعضی از اوقات مردم فکر می کنند که ما هرجزء‌ بشر هستیم  و انسان هستیم مردم شروع می کنند به انتقاد کردن، که در حالی که اشتباهات جزئی از ذاب بشر است ، اهمیتی نمی دهم و سعی می کنم بر روی تیمم و تمریناتمان تمرکز کنم. لیگ پریمیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وقتی که ما بازی را می بازیم و یا از دست می دهیم مورد حمله انتقادات قرار می گیریم ، اما چیزی که مشخص است این است که ما باید تا پایان شجاعانه بجنگیم ، تیم ما فوق العاده است و ما به خوبی می دانیم که چطور باید مبارزه کنیم و بجنگیم تا سر نهایت به پیروزی برسیم.

تیم‌ها به دنبال ضربه زدن و شکست ما هستند اما ما به خوبی به این امر واقف هستیم و می خواهیم به مبارزه و تلاشمان ادامه دهیم تا بتوانیم جا پای چلسی بگذاریم و به صدر جدول راه یابیم من هیچ وقت راجع به این چیز‌ها فکر نمی کنم ، چرا که بر روی تیم تمرکز می کنم.

چهارشنبه (لیگ قهرمانان) بسیار سخت بود حاشیه در استادیوم لایت (ورشگاه سواتهمپتن ) مشکلات زیادی داشتیم و اغلب خوش شانس نبودیم.

آنها خیلی فشرده و قوی بودند و در بخش دفاعی و عقب زمین‌ها از خبر حمله‌های فوق العاده‌ای برخوردار بودند و ما می دانستیم جانسون هم تیمی قبلی ما برابر ما واقعا خوب ظاهر می شویم.

سه یا 4 بازی در این ردیف برای ما بسیار خوب است و اعتماد به نفس ما را ارتقاء می بخشد ، برای ما نتیجه بسیاری بخوبی بود که توانستیم با گل‌های زیاد تیم مدعی سواتهمپتن را شکست دهیم و دقیقا مانند این بود که بتوانیم در خانه گل‌های زیادی به ثمر رسانیم. ما به عنوان تیم یک کار گروهی فوق العاده انجام دادیم .

ما به این نتیجه رسیدیم که باید به سختی کار کنیم وقتی که توپ را در اختیار نداریم و همچنین باید دفاع بسیار خوبی داشته باشیم تا بتوانیم پیروزیهای این چنینی کسب کنیم به صورت تاکتیکی در نیمه نخست برابر سواتهمپتن هیچ ایراد و اشکالی نداشتیم و قدرتمان را در دفاع نشان دادیم به آگوئرا گل به ثمر نرساند اما کمک‌های زیادی برای آنکه گل‌ها به ثمر رسیده شود انجام داد.

گفتنی است: باشگاه منچستر سیتی هم اکنون در رده دوم جدول لیگ پریمیر انگلیس است و در تعقیب صدرنشین این رقابت‌ها یعنی چلسی است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: توره ، چلسی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار