جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم‌اکنون بسیج در کشورهایی از جمله عراق، سوریه، غزه، افغانستان، یمن و لبنان در حال شکل‌گیری و مقاومت است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ سردار علی فضلی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: کنگره شهدا یک پیام عمیق دارد و آن هم ایجاد ارتباط صمیمی با شهدا تا گرفتن آرمان و پیام آنها است.

وی تصریح کرد: شهدا با خدا معامله کردند و اگر ما دست به دامان آنها بشویم حتما ما هم در این مسیر بی‌بهره نخواهیم بود.

سردار فضلی اظهار داشت: برای آشنایی نسل امروز و نسل آینده معرفی شهدای هنر و دیگر شهدا اساسا ضروری است و انتقال این فرهنگ و منش به نسل‌های آینده یکی از آرمانی‌ترین بخش‌های کنگره شهدای تئاتر کشور در اردبیل است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوالی در مورد گسترش تفکر بسیجی در منطقه و نقش این سازمان گفت: وقتی که رهبر معظم انقلاب فرمانی را صادر می‌کنند سازمان بسیج مطیع امر فرمانده است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج ستاد نمادین این نیروی مقاومت مردم است، بنابراین سازمان بسیج مستضعفین و سپاه‌های استانی و 22 قشر بسیجی در کنگره ملی که در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شد برای ترویج این اندیشه ساز و کار عملی را پیاده می‌کنند.

سردار فضلی بیان داشت: بسیج در سراسر جهان تشکیل شده و بسیجی‌های عزیز عالم اسلام در حال مقاومت و شکل‌گیری در کشورهایی از جمله سوریه، غزه، افغانستان، عراق، فلسطین، یمن و لبنان هستند و یکی از کنگره‌های بزرگ دانشجوهای عزیز جهان اسلام را هم در همایشی بزرگ در کربلای معلی در مقطع اربعین حسینی دانشجویان بسیجی در کربلا خواهند داشت.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: اردبیل ، بسیج ، سپاه ، ارتش ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.