قرار پلیس با سرکرده باند سرقت/ همکاری مادر سارق با پليس سارقان را به دام انداخت

سرپرست فرماندهی انتظامی پاکدشت از دستگیری سرکرده و یکی ازاعضای باند سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: همکاری مادر سارق با پلیس منجر به متلاشی شدن این باند شد.

سرهنگ سلمان آدینه وند سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی با مظنون شدن به یک دستگاه خودرو و اطمینان از سرقتی بودن آن اقدامات لازم در راستای متوقف کردن این خودرو را انجام دادند.

وی افزود: ماموران با اجرای طرح مهار خودروی پژو ۲۰۶سرقتی را متوقف و راننده آن را که از اعضای باند سرقت خودرو بود دستگیر کردند.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: راننده خودرو پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در اعترافات خود اظهار داشت فرد دیگری به نام "م- ح" سارق اصلی و سرکرده باند سرقت خودرو در شهرستان می‌باشد که با اطلاع از این موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ آدینه وند با اشاره به طرح تعقیب و مراقبت و ایجاد تورهای ایست و بازرسی نقطه‌ای در راستای شناسایی این باند تصریح کرد: مادر سرکرده باند سارقان در راستای همکاری با پلیس با سرکرده سارقان قرار ملاقات گذاشته و طی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ موضوع را به اطلاع پلیس رساند که با بکارگیری گشت‌های انتظامی و گشت‌های نامحسوس پلیس‌های تخصصی، خودرو پراید سارق اصلی متوقف گردیده و پس از دستگیری سرکرده سارقان مشخص شد که خودرو پراید نیز سرقتی بوده و سابقه سرقت از کلانتری ۱۵ جیتو شهرستان را داشته است.

این مقام آگاه انتظامی تصریح کرد، ماموران در بازرسی از خودرو مقادیری مواد مخدر را کشف و ضبط کردند و تحقیقات بیشتر از سوی ماموران پلیس آگاهی جهت شناسایی اعضای دیگر این باند در حال اجرا است.

سر پرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی از سرقت اموالشان پیشگیری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
س. اجرشان باامام زمان ع
آخرین اخبار