همه چیز درباره 4G ایرانسل؛

کدام تلفن‌های همراه از 4G پشتیبانی می‌کنند؟!

ایرانسل طی مراسمی از نسل 4G رونمایی کرد. حال برای اینکه با روش فعال سازی آن در تلفن همراه یا تبلت آشنا شوید و بدانید چه گوشی‌هایی با چه مدل‌هایی از آن پشتیبانی می‌کنند، همراه دریچه باشید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پس از اخذ پروانه رسمی ارتقاء شبکه به نسل های سوم و چهارم تلفن همراه و ارائه موفقیت آمیز خدمات نسل سوم باند پهن همراه در بیش از ۶۷ شهر کشور توسط ایرانسل، شبکه ۴G/LTE (نسل چهارم) بعنوان آخرین نسل فناوری ارتباط حال حاضر دنیا، برای نخستین بار در ایران و توسط ایرانسل، طی مراسمی در مشهد مقدس راه اندازی شد.



با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل، برای اولین بار در ایران و از مشهد مقدس، مشترکین تلفن همراه و کاربران خدمات باندپهن همراه کشور می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند و با استفاده از "سیم‌کارت‌های Usim” بعنوان سیم‌کارت‌های نسل جدید ایرانسل، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روشهای دسترسی به اینترنت نمایند. نسل چهارم یا ۴G تمام قابلیتهای مدرنترین گوشی های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، بازی به صورت آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق العاده فراهم خواهد شد.

همچنین همزمان با راه اندازی رسمی عرضه این خدمات در مشهد مقدس و به منظور دسترسی گسترده‌تر به خدمات LTE، مودم های باندپهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های GPRS، EDGE، ۳G و ۴G به بازار عرضه شد. با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی های تلفن همراه، قابلیت پشتیبانی از خدمات LTE را دارا می‌باشند، این مودم‌ها با هزینه بسیار کمتر امکان دسترسی به تمامی قابلیت‌های نسل چهارم ایرانسل را برای کاربران فراهم می‌سازند.



ایرانسل؛ گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه کشور
ایرانسل اولین و تنها اپراتور تلفن همراه کشور با پوشش سراسری است که موفق به اخذ پروانه رسمی ارتقاء شبکه به نسل‌های بالاتر تلفن همراه شده و پیش از این نخستین شبکه اینترنت همراه مبتنی بر GPRS کشور، نخستین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه مبتنی بر فناوری EDGE کشور و نخستین شبکه گسترده WiMAX کشور را راه اندازی کرده بود و با رفع انحصار و اخذ نخستین پروانه سرویس محور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، امکان دسترسی ایرانیان به آخرین نسل فناوری ارتباطات جهان را فراهم ساخته است. شبکه نسل سه (۳G) ایرانسل در حال حاضر در بیش از ۶۷ شهر به صورت رسمی راه اندازی شده و توسعه پرشتاب آن ادامه دارد. سبد خدمات باندپهن همراه مبتنی بر فناوری‌های EDGE، WiMAX، ۳G و ۴G ایرانسل را به گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه کشور تبدیل کرده است.

ایرانسل امیدوار است تا با راه اندازی نسل چهارم اینترنت همراه در کشور و با توجه به تاثیر غیر قابل انکار این فناوری بر عرصه ارتباطات همراه، شاهد افزایش فرصت‌های کارآفرینی، رونق صنعت برنامه‌های کاربردی بومی و در نهایت مطابق با روندهای جهانی رشد شاخص تولید ناخالص داخلی کشور باشیم.



چطور به LTE متصل شویم؟
تعویض سیم کارت فعلی ایرانسل به سیم Usim و یا خرید یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل، استفاده از گوشی، تبلت و یا مودم با قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم ایرانسل، اعمال تنظیمات لازم برای اتصال به شبکه باندپهن همراه ایرانسل از طریق تنظیم APN یا Access Point Name گوشی به mtnirancell بدون نیاز به هیچ مشخصه دیگر، اضافه کردن قابلیت LTE از طریق تنظیمات بخش cellular network و یا mobile network گوشی و حضور در مناطق تحت پوشش خدمات ۴G ایرانسل، امکان اتصال و استفاده از این خدمات را برای کاربران فراهم می‌آورد.

علاقه‌مندان برای دسترسی به خدمات نسل چهارم تلفن همراه لازم است سیم‌کارت‌ایرانسل فعلی خود را به Usim تبدیل نمایند و یا یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل را خریداری کنند. بسته بازگشت Usim ایرانسل برای تبدیل سیم‌کارت فعلی به Usim در حال حاضر با قیمت ۱۰هزار تومان و سیم کارت اعتباری نسل چهارم ایرانسل به همراه ۱۰هزار تومان اعتبار اولیه با قیمت ۲۰ هزار تومان از طریق مراکز خدمات ایرانسل در مشهد مقدس به مشترکین و متقاضیان عرضه می‌شود.

سیم کارت های نسل چهار ایرانسل، به آسانی و بدون نیاز به برش، قابلیت تبدیل از سیم کارت معمولی به میکروسیم و نانوسیم را دارا هستند. در حال حاضر مراکز منتخب ارائه دهنده خدمات اینترنت نسل ۴ ایرانسل در مشهد مقدس آماده تعویض سیم کارت و یا عرضه سیم کارت اعتباری نسل ۴ ایرانسل هستند. فهرست نشانی این مراکز از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل به شماره ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط و اطلاعیه‌های ایرانسل قابل دریافت است.

مشترکین برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار، می توانند کددستوری #۶*۳*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنند تا ظرف چند لحظه، تنظیمات خودکار ویژه گوشی تلفن همراهشان ارسال شود. اطلاعات بیشتر در این خصوص به همراه راهنمای تصویری و ویدئویی لازم برای کاربران گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های اپل iOS، اندروید، ویندوزفون، بلک بری، سیمبین، می‌گو و جاوا از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل مشاهده است.



چرا نسل‌های بالاتر؟
در خصوص برخی از مزایای نسل های بالاتر باندپهن همراه می توان به انتقال اطلاعات با کیفیت بهتر، امکان استفاده از گوشی تلفن همراه به عنوان دفتر کار سیار، امکان تبدیل گوشی تلفن همراه به باجه بانکی همراه با قابلیت انجام کلیه عملیات بانکی، امکان توسعه آموزش مجازی در نقاط مختلف کشور بر بستر اینترنت پهن باند، امکان دریافت و مشاهده برنامه‌های تلویزیونی از طریق تلفن همراه باکیفیت فوق العاده و امکان ارائه محتواهای صوتی و تصویری متنوع با کیفیت بالا اشاره کرد.

با استفاده از خدمات ۴G امکان استفاده از برنامه های کاربردی و محصولات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق العاده فراهم خواهد شد به شکلی که با بهره مندی از پهنای باند چندین برابر اینترنت نسل های دیگر، چند کاربر می توانند به طور همزمان از حساب اینترنت یک خط استفاده کنند. بدین منظور، مودم های ۴G برای سهولت دسترسی به اینترنت پرسرعت و با کیفیت برتر از سوی ایرانسل به بازار عرضه شده است.

این زیرساخت پیشرفته از طریق ایجاد دسترسی عموم مردم به اینترنت همراه با کیفیت امکانات وسیعی همچون خدمات دولت الکترونیک، پرداخت و بانکداری همراه، سلامت همراه، آموزش مجازی و نیز خدمات سازمانی بر بستر موبایل را برای بهبود کیفیت خدمت رسانی در راستای رسیدن به جامعه پیشرفته ایرانی ایجاد می نماید تا علاوه بر بهبود تجربه زندگی دیجیتال، منجر به رونق بیشتر در بازار کسب و کار شود.

هم اکنون بیش از ۶۷ شهر کشور از جمله ارومیه، اراک، اردبیل، اسدآباد، اصفهان، امیرکلا، اندیشه، اهواز، ایلام، آبادان، آستارا، آستانه اشرفیه، بابل، بجنورد، بندرانزلی، بندرعباس، بهارستان، بوشهر، بیرجند، تبریز، تهران، جلفا، خرم آباد، خوی، دستگرد، دورود، دولت آباد، رشت، ری، زاهدان، زنجان، ساوه، سرعین، سقز، سمنان، سنندج، سهند، شهربابک، شهرکرد، شیراز، طرقبه، طوس، قروه، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرگان، گرمدره، لاهیجان، لنگرود، محمودآباد، مرودشت، مشهد، میانه، نور، همدان، یاسوج و یزد تحت پوشش خدمات نسل ۳ ایرانسل قرار دارند و توسعه پرشتاب ارتقا شبکه ادامه دارد. همچنین، ارائه خدمات نسل چهارم نیز از چهارشنبه ۲۹ آبان ماه و طی یک مراسم رسمی از شهر مشهد مقدس آغاز شده و به مرور توسعه می یابد.



برنامه‌های کاربردی ایرانسل
ایرانسل در کنار توسعه پرشتاب شبکه باندپهن همراه خود، در حوزه تامین محتوا و برنامه های کاربردی و حمایت از روند رو به رشد اپلیکیشن های بومی هم فعالیت چشمگیری داشته که از آن جمله می‌توان به اپلیکیشن‌های پیام رسان بومی "بیسفون”، "زوم” بعنوان بازار عرضه محتوای ویدئویی ایرانسل، "ریتم” بعنوان بازار عرضه محتوای صوتی ایرانسل، "سلامت همراه”، "آموزش همراه”، "کتابخوان” با قابلیت عرضه کتاب های صوتی، "چهارسو” بعنوان بازار فروش اپلیکیشن، "بازیک” بعنوان گیم استور و "نشان” بعنوان اپلیکیشن واقعیت افزوده ایرانسل اشاره کرد. اطلاعات بیشتر در خصوص این اپلیکیشن‌ها از طریق وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی irancell.ir و اطلاعیه‌ها و اخبار بعدی ایرانسل قابل مشاهده است.



تعرفه دسترسی به خدمات باند پهن همراه ایرانسل
در حال حاضر تعرفه دسترسی به خدمات اینترنت همراه ایرانسل در نسل های EDGE ،۳G و ۴G یکسان است و مشترکین می‌توانند با استفاده از بسته‌های افزایشی دیتای همراه ایرانسل و یا بسته‌های ترکیبی با قابلیت سفارشی سازی، هزینه‌های ارتباطی خود را به میزان چشمگیری مدیریت کنند. این مقرون به صرفه ترین تعرفه دسترسی به خدمات باندپهن همراه در کشور است. با توجه به سرعت بالاتر خدمات باند پهن همراه ایرانسل نسبت به نسل‌های قبلی، خرید بسته‌های اینترنت همراه از طریق کددستوری #۵*۵۵۵* مقرون به صرفه ترین تعرفه خدمات دسترسی به باند پهن همراه را برای مشترکین فراهم می‌سازد و به مشترکین خدمات نسل سه و چهار ایرانسل توصیه می‌شود برای مدیریت هزینه های خود از این بسته‌ها استفاده کنند.

در ادامه اطلاعات لازم در خصوص بسته های افزایشی متنوع اینترنت همراه ایرانسل می‌آید:

مهلت استفاده

حجم

قیمت

کد فعال سازی اعتباری

کد فعال سازی دائمی

۱ روز

۱۵ مگابایت

۵,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵۰۱#

*۵۵۵*۵*۱*۱#

۱ روز

۱۵۰ مگابایت

۱۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۱*۲#

*۵۵۵*۵*۱*۲#

۱ روز

۵۰۰ مگابایت

۲۵,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۱*۳#

*۵۵۵*۵*۱*۳#

۱ روز
(۲ تا ۸ بامداد)

۱ گیگابایت

۱۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۱*۵#

*۵۵۵*۵*۱*۴#

۷ روز

۴۰۰ مگابایت

۴۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۲*۱#

*۵۵۵*۵*۲*۱#

۳۰ روز

۲۰۰ مگابایت

۵۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۳*۱#

*۵۵۵*۵*۳*۱#

۳۰ روز

۲ گیگابایت

۱۰۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۳*۲#

*۵۵۵*۵*۳*۲#

۳۰ روز

۵ گیگابایت

۲۰۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۳*۳#

*۵۵۵*۵*۳*۳#

۳۰ روز
(۲ تا ۸ بامداد)

۲۴ گیگابایت

۱۰۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵۱۸#

-

۳ ماهه

۶۰۰ مگابایت

۱۲۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۴*۱#

-

۳ ماهه

۵۰ گیگابایت

۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۴*۲#

-

۶ ماهه

۷۰ گیگابایت

۲,۶۰۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۴*۳#

-

۱۲ ماهه

۱۰۰ گیگابایت

۳,۵۰۰,۰۰۰ ریال

*۵۵۵*۵*۴*۴#

-




کدام گوشی‌های همراه از 4G پشتیبانی می‌کنند؟



لیست گوشی‌های دارای اتصال شبکه نسل 4 شرکت سامسونگ
:SAMSUG Mobile 4G LTE
Galaxy Note 4 N910C_ Galaxy Note 4 N910F_ Galaxy Note 3 LTE N9005_ Galaxy Note 3 N9005_ Galaxy Note 3 Neo LTE N7505_ Galaxy Note 3 Neo LTE N7505L_ Galaxy Note 3 Neo LTE N750L_ Galaxy Note 3 Neo LTE N750S_ Galaxy S5 Prime G901F_ Galaxy S5 mini G800F_ Galaxy S5 LTE-A G906S_ Galaxy S5 LTE-A G901F_ Galaxy S5 G906S_ Galaxy S5 G900W8_ Galaxy Mega 6.3 LTE I527_ Galaxy Mega 6.3 I9205_ Galaxy K Zoom LTE C115_ Galaxy J_ Galaxy Grand 2 LTE G7105_ Galaxy Express I8730_ Galaxy Express 2 G3815_ Galaxy Core LTE G386W_ Galaxy Core LTE G386T_ Galaxy Core LTE G386F_ Galaxy Core Lite LTE_ Galaxy Alpha G850L_ Galaxy Ace 3 S7275R_ Galaxy Ace 4 G310HN_ Galaxy Alpha G850F_ Galaxy Alpha G850L_



لیست گوشی‌های دارای اتصال شبکه نسل 4 شرکت سونی
SONY Mobile 4G LTE:
Xperia Z3 D6603_ Xperia Z3 D6643_ Xperia Z3 D6653_ Xperia Z3 Dual D6633_ Xperia Z3 Compact D5803_ Xperia Z2 D6503_ Xperia Z2a D6563_ Xperia Z2 Tablet LTE SGP521_ Xperia Z1 C6903_ Xperia Z1 LTE SOL23_ Xperia Z1 LTE SOL23_ Xperia Z C6603_ Xperia Z Ultra D5303_ Xperia Z Ultra LTE C6806_ Xperia Z Ultra LTE C6833_ Xperia ZL C6503_ Xperia ZR LTE C5503_ Xperia Tablet Z LTE SGP321_ Xperia Tablet Z LTE SGP351_ Xperia T3 D5103_ Xperia T3 D5106_ Xperia T2 Ultra 5306_ Xperia T2 Ultra C6833_ Xperia T2 Ultra D5303_ Xperia V LT25i_



لیست گوشی‌های دارای اتصال شبکه نسل 4 شرکت نوکیا
:NOKIA Mobile 4G LTE
Lumia 1020 LTE RM-875_ Lumia 1320 LTE RM-994_ Lumia 1520 RM-940_ Lumia 1520 RM-938_ Lumia 1520 RM-940_ Lumia 2520 RX-113_ Lumia 625 LTE_ Lumia 635_ Lumia 735 LTE RM-1039_ Lumia 735 LTE RM-1039_ Lumia 820_ Lumia 830_ Lumia 900 4G_ Lumia 920 RM-821_ Lumia 925 LTE RM-892_ Lumia 928_ Lumia 930_



لیست گوشی‌های دارای اتصال شبکه نسل 4 شرکت ال.جی
:LG Mobile 4G LTE
G3 D850_ G3 D851_ G3 D855_ G3 S_ G2 D802_ G2 D802T_ G2 D805_ G2 mini LTE D620_ G2 mini LTE D620k_ G2 mini LTE D620r_ G Pro 2 D838_ G Flex D955_ G Flex D958_ Optimus G E975_ Optimus F5 P875_ Optimus F6 D505_ Optimus G E975_ Optimus G Pro E988_ Optimus True HD LTE P936_ P936 Optimus True_ Vu 3 F300L_ F70 D315_



لیست گوشی‌های دارای اتصال شبکه نسل 4 شرکت اچ، تی، سی
:HTC Mobile 4G LTE
One (M8)_ One (E8)_ One (M8) for Windows_ One (M8sw) Dual SIM_ One LTE_ One M8 Prime_ One Max LTE_ One mini 2_ One Mini LTE_ One SV LTE_ One XL_ Nexus 9_ Radar 4G_ Titan 4G_ Titan II_ Velocity 4G_ Butterfly_ Butterfly 2_ Desire 510_ Desire 601_ Desire 610_ Desire 816_ Desire 820_



لیست گوشی‌های دارای اتصال شبکه نسل 4 شرکت هواوی
:HUAWEI Mobile 4G LTE
Ascend P7-L00_ Ascend P7-L10_ Ascend P1 LTE_ Honor 6 H60-L02_ Honor 6 H60-L12_ Ascend Mate2 4G_ Ascend G740_ Ascend G6-L22 4G_ Ascend G6-L11 4G_ Ascend G526-L22_ Ascend G526-L22_ Ascend G526-L11

برای مشاهده مناطق تحت پوشش اینجا کلیک کنید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۲:۵۱ ۲۶ مهر ۱۴۰۱
درود ایا ایفون 4 از خط ایرانسل فور جی پشتیبانی می کند ؟با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۸:۰۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آیا گوشی سامسونگ مدل GT-193001 سیم کارت 4G را پشتیبانی می کند؟
Iran (Islamic Republic of)
jilwww
۱۲:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
سلام
سامسونگ s3 فورجی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۳:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام گوشیsamsung galaxy note4
به اینترنت4g همراه اول متصل میشه
لطفا جواب بدید
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سامسونگ مدلG360H فورجی میشود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
گوشی من فورجی نمیشه جی ۵
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۰۴:۰۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام، ایا گوشیa20سامسونگ 4g mishe? لطبا جواب بدبن زود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
سامسونگ جی1رافورجی پشتیبانی می کنه
Iran (Islamic Republic of)
Abbas
۲۰:۴۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سلام آيل گوشي experia t قابليت ساپورت نسل ٤ رو داره يا نع ؟؟ با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۲۷ ۲۶ دی ۱۳۹۸
سلام گوشی من فورجی هستش یعنی از کجا باید بدونم سامسونگ a5 هستش ۲۰۱۶ ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
یونس مهتدی
۱۶:۰۹ ۱۹ دی ۱۳۹۸
ایا گوشی جی ال ایکس ماد ۴ جی و۴/۵ را پشتیبانی میکند . ممنون میشم پاسخ دهید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۱ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
سلام گوشی بنده بلو است ایا از فرجی پشتیبانی میکند
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۰۹:۴۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
با سلام .گوشی a10 سامسونگ قابلیت 4g دارد یا نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
hanieh
۱۵:۴۱ ۰۱ تير ۱۳۹۸
چرا از گوشی های j سامسونگ نوشته نشده ؟ j 5 2015 رو ساپورت میکنه ؟
Romania
عرفان
۰۱:۱۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
سلام گوشی گلکسی جی7 4G روپشتیبانی میکنه یانه؟تشکر
Romania
عرفان
۰۱:۱۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
سلام گوشی گلکسی جی7 4G روپشتیبانی میکنه یانه؟تشکر
Germany
مریم
۱۴:۳۵ ۰۸ تير ۱۳۹۷
سلام ایا گوشی جی پریم 5 سیم کارت 4j رو ساپورت میکنه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۷:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
سلام لطف میکنید به ما هم جواب بدید سامسنگ جی ۲ فرجی داره یانه سامسنگ j2h هم است۲۰۱۶ است
Iran (Islamic Republic of)
فریحا
۱۳:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
گوشیه من جی7.مال سال ۲۰۱۵هس ایاازفرجی پشیتیبانی میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
سلام میخواستم بدون گوشی هواوی honor u19رو اگه اندرویدشو ارتقا بدیم فورجی میشه؟اگه کسی میده لطفا ایمیل کنه
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۱:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
من آیفون ۵ اس دارم سیم کارت همراه اولم فورجی هستش میندازم داخل آیفون کار نمیکنه آنتن نمیده
ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
mm
۱۳:۳۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
ایا سامسونگ گرند پرایم sm530h فرجی هست یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
Sajjad
۱۴:۰۹ ۰۷ دی ۱۳۹۶
ببخشید آیا گوشیgalaxy core primeاز 4Gپشتیبانی میکنه یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
سلام ایا نرم افزاری برای گوشی سامسونگ که فرجی ساپورت نمیکنه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۶
سلام ایا سامسونگ e7 فرجی راساپورت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
لطفا s4 رو هم به لیست 4Gها اضافه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
ایاگوشی سامسونگ اس4سیمکارت 4Gراساپورت میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
ایاگوشی سامسونگ اس4سیمکارت 4Gراساپورت میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۲۳:۲۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
سلام .خسته نباشید.
آیا گوشی سامسونگ E5 میتونه 4G بشه؟؟
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۱:۴۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۶
سلام وعرض خسته نباشید ایا هاوایی مدل G252 فور چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۲۳:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
سلام
می خواستم بدونم گوشی huawei مدل y221
از نت نسل 4G پشتیبانی میکنه یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
alan
۱۷:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
آیا تبلت tab4از4gپشتیبانی میکند
Iran (Islamic Republic of)
mehrnaz
۲۰:۵۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
دوستان تبلت lenovoA5000 به سیم 4g جواب میده؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
mahss
۲۰:۰۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
سلام
من گوشیم سامسونگ اس تری(S3) هست
ایا گوشی من قابلیت استفاده از فور جی رو داره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
عالی
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۱۹:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
آیا j5 هم ساپورت میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
باسلام آیا گوشی گلکسی NOt3سامسونگ 900هم پشتیبانی میکند
Iran (Islamic Republic of)
Yc
۰۰:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۶
ايفون ٧هم فورجي ميشه؟
Iran (Islamic Republic of)
م.ر
۱۲:۳۱ ۲۵ تير ۱۳۹۶
با سلام
من اس 5 سامسونگ مدل G900H دارم
متاسفانه 4G را ظاهرا پشتیبانی نمیکند!!!
آیا واقعیت دارد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۸:۰۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
سلام من گوشیHTC820 دارم و ۴فرجیساپورت نمیکنه راهنمایlکنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Roya
۱۶:۴۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
ایا هوآوی g630 هم اتصال ممکنه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
سلام گوشی من سامسونگ جی۷ هست میخوام بدونم با روت کردن گوشی و تبدیل سیم کارت به یوسم شبکه فورجی را باز میکنه
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۰۱:۰۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۶
Salam dustan mikhastam beporsam 4g iphone4sropushesh mide
Iran (Islamic Republic of)
نرگسی
۰۲:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
سامسونگ جی پنج ۲۰۱۶ ایا فورجی‌رو ساپورت میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
Ali mahzoon
۱۸:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
گوشی من اچ تی سی وان ایکس ال هست ، و جزو گوشی هایی است که شما اعلام کردید فورجی داره ولی من نمیتونم تنظیمات رو انجام بدم لطفا راهنمایی فرمائید . سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۲۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۶
گوشی Desire 820 G plus dual sim
4G ساپورت میکنه? چطور? ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
سونی z5. 4G هست
Iran (Islamic Republic of)
متین
۲۲:۵۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
ایا گوشی جی 2 به اینترنت G4 وصل می شود.؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
سلام گوشی من الجی کا ده هست ۴جی ساپورت میکنه ولی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
علی مدبر
۲۳:۱۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
s3 از4 gپشتیبانی نمیکند زحمت نکشید سیمکارتم 4gکردم اما ساپورت نمیشه خیالتان راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۵
ایا گوشی نوکیا 1100هم 4g داره لطفا همه ج بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
سلام سامسونگ اس 4مدل 19500و lg k 10 از 4gساپورت میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
سلام.جی 2 فورجی داره ولی تو قسمت اپراتورهای شبکه فقط حالت 2G/3G و حالت خودکار نوشته.چیکار کنم بنظرتون؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
سلام ببخشید گوشی سامسونگ مدلj700h.سیمکارت4gرو پشتیبانی میکنه.اگه نکنه میشه کاری کرد 4gبگیره.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
سلام گوشی من honor4cایا از شبکه 4Gپشتیبانی میکنه لطفا جواب بدین دوستان ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
سلام گوشی من honor4cایا از شبکه 4Gپشتیبانی میکنه لطفا جواب بدین دوستان ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
آیا سامسونگ a3 2016 رو ساپورت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
ایا گوشی LG MAGNA اینترنت 4G دارد یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
آیا گوشی سامسونگ گلکسی جی فایو 4G ساپورت میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۹ تير ۱۳۹۵
آیفون 6 هم 4g ساپورت میکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۸ تير ۱۳۹۵
سلام من هم سامسونگ اس 4 دارم هم اس فایو . چرا هیچ کدوم 4جی نمیشه. کلافه شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۸ تير ۱۳۹۵
سلام من هم سامسونگ اس 4 دارم هم اس فایو . چرا هیچ کدوم 4جی نمیشه. کلافه شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۶ تير ۱۳۹۵
گوشی گلکسی E7 قابلیت 4g رو داره ؟؟لطفا جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۲ تير ۱۳۹۵
گوشی من هواوی hol-u19 است ایا 4gهست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۲ تير ۱۳۹۵
Sony m4
هم اضاف کنید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۳ تير ۱۳۹۵
گوشی galaxy s3 neo از 4g پشتیبانی میکن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
آیا گوشی سامسونگ اس3میشود فورجی کرد مدلiGT9301
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
آیا گوشی سامسونگ اس3میشود فورجی کرد مدلiGT9301
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام آیا گوشی سامسونگ آ7 LTE از سیمکارت فورجی پشتیبانی میکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
آياموبايل سامسونگ( اِس٣)دوسيم كارت (٤جى)را
پشتيبانى ميكند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
گللکسی گرند i9082رو هم اضافه کنید متشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
آیا s4 مدل i9515 اتصال به شبکه 4gداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
سلام پشتيباني شبكه 4Gبستگي به اينكه اون گوشي شتيباني كنه يا اينكه سيم كارت فورجي باشه يا هردو؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
سلام iphon 6S پشتيباني ميكنه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
آیا گوشی Xperia t2ultera D5322از فورجی پشتیبانی می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۲ دی ۱۳۹۴
آیاگوشی من سامسونگ A700FDهست اینترنت 4Gمیخونه یانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۹ دی ۱۳۹۴
ال جی مگنا ۴g ساپورت میکنه ؟
یا موتورلا دریود اچ دی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۱۲ دی ۱۳۹۴
گوشی من پی هشت هواویه خونواده پی هشت رو هم اضافه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۱ دی ۱۳۹۴
آیا گلکسیj700h قابلیت 4gرا دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۱ دی ۱۳۹۴
آیا گلکسیj700h قابلیت 4gرا دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
ایا سامسونگ گلکسی not5 4G را ساپورت میکند ...
لطفا جواب دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
ایا سامسونگ گلکسی not5 4G را ساپورت میکند ...
لطفا جواب دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
ایا گوشی ایفون 4S قابلیت اینترنت4Gرا دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۴
یه سوال روی گوشی G730-U10هم 4G میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۰ آبان ۱۳۹۴
گوشی سامسونگ j1 ac هم فورجی ساپورت هست یا نه
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۲۲:۱۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
گوشی من سونی X-Peria Z .اما 4Gرا ساپورت نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید اگه راهی وجود داره چون در بخش های دیگه نوشته ساپورت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
Hanie
۱۴:۰۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
سلام 4G ايفون 5 و پشتيباني ميكنه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن
۰۲:۲۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
گوشی سامسونگ گلگسی گرند پرایم مدل SM-G530H سیمکارت 4G رو پشتیبانی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
گلکسی A5 4gپشتیبانی میکند چگونه وصل شوم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۲۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
سلام
بعضی از گوشی ها از 4G پشتیبانی نمی کند مانند Sony xperia z1 c6902 آیا می شود کاری کرد که به 4G وصل شوند ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید هواوی g730 اینترنت g4 داره یا نه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
ایا گوشی اس5 نسل 4G راساپورت میکنهSM-G900H
Iran (Islamic Republic of)
KKUK8
۱۶:۰۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام . من با نت تبلتم مشکل دارم ، اول سیم کارت توی گوشیم بود و درست کار میکرد ؛ بعد که انداختمش توی تبلت ، اونم 3 روز اول مشکلی نداشت و با زنگ زدن به 700 و زدن 3 بعد 6 ، میتونستم تنظیمات جدیدو ذخیره کنم و اینترنتم وصل میشد اما بعد از اون چند روز هر بار ارور میده و میگه تنظیمات گوشی شما در سیستم موجود نیست !!! در صورتی ک توی اون 3 روز کاملا درست کار میکرد !!!!! الان همش قطعه چند بارم زنگ زدم گفتم ولی هیچ راهی کارساز نبود ، دستی هم وارد کردم تنظیماتو اما بازم کار نمیکنه . سایت اصلی هم رفتم و مدل تبلت برای نسل دوم و سوم ثبت شده بود
الان دفعه ی سومه ک بسته میخرم ولی نت گوشیو وصل نمیکنن_-
Iran (Islamic Republic of)
malmal
۱۳:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
ایا A7 از نسل چهارم اینترنت برخور دار است
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
سلام من تبلت سامسونگ گلکسی نوت8 دارم ولی 4G ساپورت نمیکنه می خواستم بدونم که اگه سیمکارت 4G بگیرم 4G رو ساپورت میکنه یانه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمم
۱۲:۲۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
گوشی گلکسی s3 میشه یا ن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
ایا انر تری سی فور جی پشتیبانی میکنه با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۲:۲۵ ۲۳ تير ۱۳۹۴
لطفا سامسونگ گلکسی s6 رو هم اضافه کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۱ ۱۱ تير ۱۳۹۴
ایا زد2 سونی مدل d6502فور جی است ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۶ ۰۷ تير ۱۳۹۴
اس تیری چی
۱۲
آخرین اخبار