میرلوحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدیرانی که کارنامه منفی دارند نباید به دانشگاه آزاد برگردند

دبیر گروه سیاسی فرزندان روح الله با بیان اینکه مدیرانی که کارنامه منفی دارند نباید به دانشگاه آزاد برگردند، گفت: فعالیت‌های ارگانی مانند دانشگاه آزاد که نیمی از دانشجویان کشور را به خود اختصاص داده باید برای مردم روشن و شفاف باشد تا دیگر شاهد سواستفاده از اموال عمومی نباشیم.

"سید محمدجواد میرلوحی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد که در صحن علنی قرائت شد، گفت: متاسفانه تقارن قرائت این گزارش با مذاکرات هسته‌ای وین و رای اعتماد وزیر علوم موجب شد تا محتوای این گزارش به حاشیه برود.

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه آزاد ادامه داد: با بیان اینکه این مسائل باعث شد شناخت اجتماعی کافی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد صورت نگیرد، اظهارداشت: دانشجویان و مردم خواستار آن هستند که در مورد فعالیت‌های تمامی ارگان‌ها شفافیت صورت گیرد، لذا فعالیت‌های ارگانی مانند دانشگاه آزاد که نیمی از دانشجویان کشور را به خود اختصاص داده باید برای مردم روشن و شفاف باشد تا دیگر شاهد سواستفاده از اموال عمومی نباشیم.

دبیر گروه سیاسی فرزندان روح الله تصریح کرد: طبیعی است که ما به عنوان دانشجو و قشر فعال دانشگاه آزاد باید اطلاع کسب کنیم که در گذشته چه اتفاقی در دانشگاه رخ داده و مدیران قبلی برای پیشبرد فعالیت‌های دانشگاه چه تلاشی داشتند مخصوصا مدیرانی که کارنامه منفی دارند نباید به فضای دانشگاه برگردند عدم توجه و رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص موجب شد کادر جدید مدیریتی از افرادی که در فتنه حضور داشته استفاده کنند و اشخاصی مانند هراتی که سابقه توهین به حضرت امام‌(ره) را داشتند روی کار بمانند.

این فعال سیاسی دانشگاه آزاد در پایان با اشاره به اثرات رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص، خاطر نشان کرد: در صورتی که گزارش تحقیق و تفحص درست انجام گیرد و به آن بها داده شود نتیجه آن خواهد بود که ریاست کنونی خطوط و قوانین را در چهاچوب رعایت کند و هر شخصی به مجموعه ورود پیدا نمی‌کند. تا در سالیان آینده گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اطلاعات منفی از دانشگاه آزاد بروز ندهد دانشگاه آزادی که برند اسلامی را با خود حمل می‌کند طبیعتا توقع بیشتری از آن می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار