مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس در حال پیگیری است/ پرونده مسکن مهر در سال 94 بسته می‌شود

واحدی گفت: به دلیل اعتراضاتی که از سوی متقاضیان صورت گرفته موضوع افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر پردیس در شورای عالی مسکن پیگیری می‌شود.

واحدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در حال پیگیری برای افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر در پردیس هستم گفت: به دلیل اعتراضاتی که از سوی متقاضیان صورت گرفته این موضوع در شورای عالی مسکن پیگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: این افزایش قیمت به دلیل مشکلات زیرساختی از جمله فاضلاب، گاز و برق و محوطه‌سازی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه تصریح کرد: پرونده مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر و زیر 25 هزار نفر استان تهران تقریبا رو به اتمام است و سعی خواهیم کرد تا پایان سال 94 بسته شود.  

واحدی در ادامه تصریح کرد: ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در حال اتمام است و با تکمیل آورده متقاضیان این واحدها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن نیز قول داده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان تهران از جمله دماوند، فیروزکوه، صفادشت هر چه سریع تر ساخته و به متقاضیان تحویل داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درادامه خاطرنشان کرد: پرونده مسکن مهر در پرند و پردیس به ترتیب تا پایان سال 94 و 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
نقي
۲۱:۵۰ ۱۵ آذر ۱۳۹۳
سلام.ايا منظور از تحويل 18 ماهه همان پايان سال 95 است.ايا ما با همان پولمان در سال 91 نمي توانستيم يك واحد كوچك تهيه كنيم.دست ما را گرفتيد كه پرتمان كنيد زمين ممنونم!!!!
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۴:۲۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۳
سلام علیکم : بنده حدود دوسال و نیم هست که در مسکن مهر ثبت نام کرده ام و تا حالا چند بار به ما وعده تحویل داده شده و ایشان به تعهداتشان عمل نکرده اند حال این سوال را از مسئولین داریم که ضرر و زیان ما را چه کسی متقبل خواهد شد
آخرین اخبار