الهام رویاهای صادقه به قلب پاک مومن

یک روانپزشک گفت: رویاهای صادقه به قلب پاک، مومن و کسانی که از گناه امتناع می‌ورزند در غالب خواب الهام می‌شود.

جعفر بای در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: انسان‌ها به واسطه نظام تربیتی و رشد و تعالی که در گذر عمر، کسب کرده‌اند دستخوش دریافت‌هایی می شوند که حوادث و رفتار به وقوع نپیوسته از آینده به آنان الهام می‌شود که این مسائل تحت عنوان رویای صادقه ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب ا فزود: این طبیعت بسیاری از انسان‌ها است که با خواب دیدن، مروری بر حوادث گذشته یا رویداد‌های آینده می‌کند و انسان‌های مومن که قلبی پاک دارند و به واسطه تربیت روحی و اخلاقی از گناه امتناع می‌ورزند و تمام اندیشه آنان به یاد خدا بودن و رفتارشان اجرای فرامین الهی است قطعاً می‌توانند دریافت‌هایی خاص از جانب خدا داشته باشند که این الهام همان رویای صادقه است.

بای اظهار داشت: ارتباط چنین انسان‌هایی با خالق یکتا بسیار صمیمی و نزدیک است و خداوند نیز آنها را برای انتقال پیام خویش به سایر بندگان بر می‌گزیند و از طریق رویای صادقه مسائل و مطالب ضروری را انتقال می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: رویای صادقه نشانه‌ها و نور افکن‌های مسیر حرکت بشریت به راه راست و آن ناظر بر‌‌آینده است و حامل یک پیام که ما را به سوی آینده رهنمون می‌کند که در غالب خواب دیدن و الهام بر بندگان مومن خداوند است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: الهام ، رویا ، صادقانه ، گناه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار