میرآخوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ساختارشکنی برخی تشکل‌ها در دانشگاه تهران بحث جدیدی نیست!/صدور مجوز برای برنامه‌های معلوم‌الحال

دبیرانجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: متاسفانه رفتارهای مغایر با قوانین نظام و دانشگاه در دانشگاه‌ تهران عادی شده به طوری که سال گذشته نیز در این دانشگاه عکس سران فتنه در برنامه‌ای پخش شد و حضار شعار رفع حصر این افراد را سردادند.

"مصطفی میرآخوری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخی هنجارشکنی‌های صورت گرفته در روز 16 آذر از سوی برخی افراد رادیکال‌ در دانشگاه‌ اظهار داشت: این درست است که فعالان دانشجویی باید در برگزاری برنامه‌های خود بروکراسی اداری را رعایت کنند. چرا که این جزو قوانین دانشگاه است.
 
دبیرانجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با اشاره اینکه برخی در برنامه‌هایی که با مجوز برگزار می‌شود، اقدام به هنجار شکنی می‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه رفتارهای مغایر با قوانین نظام و دانشگاه در دانشگاه‌ تهران عادی شده به طوری که سال گذشته نیز در این دانشگاه عکس سران فتنه در برنامه‌ای پخش شد و حضار شعار رفع حصر این افراد را سردادند. ظاهرا این رفتاری است که هر سال تکرار می‌شود و دلیلش نیز عدم برخورد مناسب با اینگونه افراد است. 
 
وی با بیان اینکه نمی‌دانم اینگونه مجوزها بدون توجه به محتوای برنامه با چه توجیهی صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: عکس‌های سران فتنه در اتاق‌ برخی از این تشکل‌ها که با مجوز دانشگاه برنامه برگزار می‌کنند نصب شده و کاملا مشخص است برنامه‌هایی که برگزار می‌کنند چه محتوایی خواهد داشت و این در حالی است که در برگزاری برنامه‌های قانونمند ایجاد محدودیت و سنگ اندازی می‌کنند.  
 
دبیر انجمن‌ اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در پایان تاکید کرد: قانون شکنی بحث جدیدی نیست که در برخی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران اتفاق می‌افتد، همین‌ها در سال ۸۸ هنگام برگزاری مراسم روز دانشجو نرده‌ها را شکستند. لذا قانون شکنی همچنان ادامه دارد، اما با چارچوب‌های جدید و نگران کننده.

انتهای پیام/
برچسب ها: تشکل ، دانشجویی ، سران ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار