راه اندازی صفحه رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی تبیان و کلوب

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات از راه اندازی صفحه رسمی وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی تبیان وکلوب خبر داد.


به گزارش   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد رضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت: به منظور بهبود فضای تعامل در حوزه ICT و با توجه به راهبرد وزارت ارتباطات در حمایت از شبکه های اجتماعی داخلی، صفحه رسمی وزارت ارتباطات در تبیان و کلوب راه اندازی شد.

وی رشد کمی شبکه های اجتماعی داخلی را نشان از حرکت در مسیر پیشرفت برای استفاده از فضای بومی و ملی در عرصه رسانه های نوین ارتباطی دانست و افزود: افزایش کیفی محتوای شبکه های اجتماعی،سطح سواد رسانه ای در کشور را بالا خواهد برد.

فرنقی زاد بر ضرورت شناساندن شبکه های اجتماعی داخلی و رفع نیازهای داخلی کاربران تاکید کرد و ادامه داد: کاربران علاقمند می توانند آخرین اخبار وزارت ارتباطات را از طریق این صفحات در تبیان و کلوب دریافت کنند.

وی به قدرت رسانه ها و شبکه های اجتماعی  اشاره کرد و گفت: افزایش شبکه های اجتماعی داخلی ابزاری برای ایجاد بسترهای ارتباطی سالم است.

 رئیس مرکز روابط عمومی با بیان اینکه نیازمند اعتماد سازی مخاطب در به کارگیری شبکه های اجتماعی داخلی هستیم گفت: انتشار اخبارصحیح و اطلاعات شفاف درشبکه های اجتماعی به عنوان رسانه ای نوین  می تواند نقش مهمی در تنویر افکار عمومی داشته باشد.

گفتنی است لینک صفحات مذکور، درتمامی اخبار مندرج در سایت رسمی وزارت قابل مشاهده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.