رافع خبر داد

دریافت وجوه نقدی کمک به ساخت درمانگاه در عتبات/ مشارکت بیش از 2هزار داوطلب در جمع آوری وجوه نقدی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت:‌جمع آوری وجوه نقدی برای احداث بیمارستان و درمانگاه در عتبات عالیات از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در نشست خبری با عنوان فرخوان خیرین و نیکوکاران در احداث بیمارستان و درمانگاه در عتابت عالیات با اعلام این خبر افزود: با توجه به تفاهم نامه‌ای که با مجمع خیرین سلامت و معاونت درمان و توانبخشی بسته شد دفاتر مجمع خیرین سلامت وجوه نقدی خیرین را دریافت می‌کنند.
 
وی با اشاره به این که دریافت وجوه نقدی از روز پنجشنبه آغاز می‌شود افزود: خانه‌های داوطلب در سراسر کشور در این ایام به جمع آوری وجوه نقدی پرداخته که شامل 597 ایستگاه، 745 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی، 1420صندوق مستقر در ایستگاه‌ها و 2321 داوطلقب بوده که در جمع آوری مشارکت می‌کنند.
 
رئیس سازمان داوطلبان با تاکید بر این که فقط به جمع آوری وجوه نقدی پرداخته می‌شود تصریح کرد: شماره حساب 700080004 برای دریافت وجوه نقدی اختصاص داده شده و البته پزهای سیاری هم در کنار صندوق‌های مستقر وجود دارد که  کمک‌های خیرین را جمع آوری می‌کند.
 
رافع خاطر نشان کرد: هدف اول از احداث درمانگاه و بیمارستان ارائه خدمت به زائران ایرانی بوده و با مشارکت‌های مردمی در این عرصه در مرحله بعد خدمت به کل زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: احداث ، وجوه ، نقدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار