همه ارکان نظام مکلف به رعایت حقوق عمومی انسانها هستند/ عفاف و حجاب مختص زنان نیست

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: مطابق قانون اساسی حقوق مردم مدون و احصاء شده است و هیچ نظامی حق محدود کردن حقوق مردم را ندارد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانچاوشی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در جلسه ظهر امروز که با عنوان صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و در راستای اجرای برنامه  8 گانه ابلاغی از سوی وزارت  کشور تشکیل شد بیان داشت: به دنبال تاسیس نظام جمهوری اسلامی ایران تحولی ایجاد شده که در این تحول دو مطلب حاکم شدن آموزه‌های دینی و احکام و قواعد شرعی و پایان دادن به حق‌کشی‌ها و ظلم و تبعیض مد نظر مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه حق الناس در نظام تحول دینی به عنوان یک موضوع مهم تلقی شده افزود: اگر بخواهیم نظام جهوری اسلامی رنگ بقا پیدا کند و پشتیبان داشته باشد باید به مقوله حق‌الناس توجه جدی داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران اظهار داشت: مطابق قانون اساسی حقوق مردم مدون و احصاء شده است و هیچ نظام و دستگاهی حق محدود کردن و یا تضییع این حقوق را ندارندو همه افرادی که در پناه جمهوری اسلامی ایران هستند باید در امنیت قرار بگیرند.

وی با اشاره به ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب مختص زنان نبوده و در واقع مردان هم از این مقوله مستثنی نبوده وباید دقت شود که اگر در جامعه عفاف و حجاب مخدوش شود منجر به مشکلات عدیده‌‌ای می‌شود.

چاوشی خاطر نشان کرد: مردم از حکومت الگو می‌گیرند و لذا وقتی که ما در درون خود رفتارهایی را برای خودمان جایز می‌دانیم و آن رفتارها را در بیرون برای مردم نقص بدانیم تعارض ایجاد خواهد شد و راه‌حل برطرف کردن این تعارض چیزی جز رعایت حقوق عمومی انسان‌ها و به عبارتی حق‌الناس نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: امنیت ، صیانت ، قواعد ، آموزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار