بازیار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بخشنامه تشکل‌های دانشگاه آزاد دست دانشجویان را برای فعالیت بازتر کرده است

دبیر کل اتحادیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: در بخشنامه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد فضا برای فعالیت باز شده و تنها همت دانشجویان و فعالان را می‌طلبد که در این حوزه تلاش کنند.

"داراب بازیار" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بخشنامه‌ای که میرزاده رئیس دانشگاه آزاد برای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد مصوب کرد، اظهار داشت: در صورتی که این بخشنامه به طور کامل اجرا شود انقلابی برای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اتفاق افتاده می‌افتد.

وی ادامه داد: در بخشنامه تشکل‌های اعلام شده یکسری قوانین، مزایا و امتیازات برای تشکل‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است که به نظر من در طول تاریخ دانشگاه آزاد در حوزه تشکل‌های دانشجویی تاکنون بی‌نظیر است.

دبیر کل اتحادیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد تصریح کرد: این فرصت خوبی برای تشکل‌ها است که بتواند از آن استفاده کنند. بنابراین فضا برای فعالیت دانشجویی باز است و تنها همت دانشجویان و فعالان را می‌طلبد که در این حوزه تلاش کنند.

بازیار تصریح کرد: در خصوص موارد مالی همکاری مناسبی با تشکل‌ها شده همچنین مسائل دست و پا گیر تشکل‌ها که آنها را با مشکل مواجه می‌کرد در بخشنامه صادر شده حل می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع بحث فعالیت‌های دانشجویی در حوزه دانشگاه آزاد خلاف مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی نیست فقط تسهیل شده است.

انتهای پیام /

برچسب ها: بخشنامه ، تشکل ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار