جودو قهرمانی آسیا

احمد قاسمی هم به مدال برنز دست يافت

احمد قاسمی در جدال برای کسب مدال برنز رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا ، نماینده چین را شکست داد و سومین مدال برنز ایران در روز نخست این پیکارها را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از محمد رشنونژاد و محمد بریمانلو ، احمد قاسمی هم در دیدار رده بندی رقابتهای جودو قهرمانی جوانان آسیا حریف خود را شکست داد و به نشان برنز دست يافت تا کار تیم ملی کشورمان در روز نخست از رقابتهای جوانان آسیا با همین سه مدال بسته شود.

قاسمی در وزن 60- کیلوگرم دور نخست به دیدار "چول مین" از کره جنوبی رفت و در کمتر از 30 ثانیه حریف خود را ضربه فنی کرد. وی در ادامه "زانگ پنگ" از چین را نیز با همین نتیجه شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه يافت. قاسمی برای صعود به نیمه نهایی "تاناکا" از ژاپن را پیش رو داشت که در در همان ابتدای کار با اجرای فن موفق به کسب امتیاز "وازاری" شد ولی ژاپنی خیلی زود جبران کرد و در نهایت هم قاسمی بازنده تاتامی را ترک کرد.

این جودوکار تیم ملی جوانان کشومران در گروه بازنده ها ابتدا "جابر سینگ" از هند را شکست داد و به دیدار رده بندی راه يافت. قاسمی برای کسب مدال برنز "آرگن باکیتبک" از قرقزستان را شکست داد و به نشان برنز دست يافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، قاسمی ، رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار