استارت‌ سفرنامه سلامت و امید در استان ایلام /تدارک چهار کاروان در قالب سفرنامه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: سفرنامه سلامت و امید در راستای اشاعه‌ آهنگ داوطلبی در مهران، دهلران، دره شهرو مرکز استان ایلام برگزار می‌شود.

سلیمانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در خصوص آغاز به کار سفرنامه سلامت و امید در استان ایلام بیان داشت: سفرنامه سلامت وامید یک برنامه ملی بوده که از طرف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمربرگزار می‌شود.
 
وی تصریح کرد: بعد از استان‌های گلستان، اصفهان،لرستان و کرمانشاه استان ایلام پنجمین استانی است که میزبان سفرنامه سلامت و امید است .
 
سلیمانی با اشاره به اهداف این سفرنامه اظهار داشت:هدف از برگزاری سفرنامه سلامت و امید اشاعه و فرهنگ داوطلبی و بحث بهداشت و درمان و آموزش به افراد برای پیشگیری از بیماری‌ها است.
 
وی گفت: بر اساس رسالت جمعیت هلال احمر در خصوص برطرف کردن مشکلات درمانی و کاهش هزینه‌های درمانی این سفرنامه در چهار شهرستان مهران،دهلران،دره شهر و مرکز استان ایلام با حضور پزشکان و پرستاران شکل می‌گیرد که خدماتی از قبیل تست قند خون وفشار خون و غربالگری در خصوص بیماری یابی و غیره صورت می‌گیرد.
 
سلیمانی خاطر نشان کرد: روزانه و سالانه داوطلبان زیادی به جمعیت هلال احمر اضافه شده که این داوطلبان پل ارتباطی بین سازمان داوطلبان و نیاز نیازمندان بوده و همچنین قابل ذکر است که چهار کاروان در غالب این سفرنامه تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار