سلطانی: افت ورزش تهران با بی‌توجهی مسئولان صورت گرفته است

رئیس هیئت ژیمناستیک تهران گفت: درصد قابل توجهی از سهم تیم‌های ملی به ورزشکاران تهرانی اختصاص داشت، اما با عدم حمایت مسئولان این روند کاهش داشته است.

محمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: ورزش تهران حدود 70 تا 80 درصد سهم تیم ملی را داشته که با بی‌توجهی مسئولان و عدم حمایت سازمان‌ها با افت شدید روبرو شدیم و ژیمناستیک تهران در این راستا بوده است.
 
وی افزود: با این حال در اردوی انتخابی تیم ملی سهم بیشتر حدود 14 مربی و ورزشکار به تهرانی‌ها اختصاص پیدا کرده و این خود باعث دلگرمی است و با توجه به نوجوانانی که در این اردو حضور دارند، در سال‌های آتی جزو بزرگسالان تهران خواهند بود.
 
معاون اداره ورزش و جوانان تهران، تصریح کرد: تهران از پتانسیل بالایی برخوردار است که می‌توان با تخصیص اعتبارات و حمایت مسئولین رشد یابد.
 
وی در خصوص دریافت ورودی برای لیگ ژیمناستیک بیان کرد: دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان برای دریافت ورودی در مسابقات قهرمانی کشور را غیرقانونی می‌داند اما لیگ باشگاه‌ها جدا از این بحث می‌باشد که تعیین ورودی برای باشگاه‌ها به خصوص در ژیمناستیک که اسپانسر ندارند، حتماً با مشکل روبرو می‌شوند، چرا که هیئت‌های ورزشی نباید تیم‌داری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ژیمناستیک ، سلطانی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار