خوردبین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در جام قهرمانان آسیا با مشکل مواجه خواهیم شد/ چند بازیکن قصد جدایی دارند/باشگاه‌ها پول و چک نقد از ما خواستند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:درحال حاضر باشگاه در موقعیت بدی قرارگرفته و عدم حضور سیاسی باعث شده دست و پای ما بسته شود.

محمود خوردبین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده اخیر در حال حاضر پولی برای جذب بازیکن جدید در اختیار نداریم و امیدوارم این مسائل هرچه سریعتر حل شود تا بتوانیم جهت جذب بازیکنان مورد نیاز اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: اگر نتوانیم بازیکن جدیدی را جذب نماییم در بازی‌های آسیایی موفقیت چندانی نصیب ما نخواهد شد این در شرایطی است که هواداران عزیز ما منتظر اضافه شدن بازیکنان جدید و موثر در تیم سرخپوش پایتخت هستند.

وی افزود: از وضعیت مدیرعامل باشگاه خبری ندارم و تنها امیدواریم که زودتر مشکل وی مرتفع گردد تا تیم پرسپولیس سروسامان گیرد.

خوردبین تاکید کرد: اگر مشکل سیاسی به سرعت مرتفع نشود درباره جایگزینی وی باید وزارت ورزش پاسخگو باشد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: زمانیکه در کشور مالزی حضور داشتم اکثر تیم‌ها کارهای خود را انجام داده بودند و تنها باشگاه پرسپولیس با مشکلات بسیاری مواجه است و با توجه به همگروهی ما با تیم‌های قدرتمند کار سختی پیش رو داریم.

باشگاه‌ها پول و چک نقد از پرسپولیس می‌خواهند
وی اشاره کرد: حمید درخشان سرمربی سرخپوشان پایتخت لیست بازیکنان مدنظر خود را ارائه کرده است اما باتوجه به مشکلات اخیر،باشگاه پرسپولیس پولی برای جذب بازیکن ندارد و به هر باشگاهی که برای جذب بازیکن مراجعه کردیم پول یا چک نقد خواستند.

چند بازیکن خواستار جدایی شدند
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون چند بازیکن خوب ما اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند با شرایط فعلی پرسپولیس کنار بیایند ولی سعی ما براین است که حتی الامکان این بازیکنان را در تیم حفظ کنیم.

وی یادآور شد: امروز خبر خوبی مبنی بر اینکه قرار است یک حامی مالی از پرسپولیس تهران حمایت کند شنیدم که این خبر باعث شد تا نگرانی‌های ما کاهش یابد.

خوردبین گفت: این صحبت که حسین هدایتی قرار است به کمک پرسپولیس آید هنوز واقعیت پیدا نکرده اما وی همواره علاقمندی خود را برای کمک به ورزش کشور ابراز نموده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار