در ادامه سفر وزبر بهداشت به استان کردستان صورت گرفت

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی(ره) سقز/ بازدید از بیمارستان در حال احداث 160 تختخوابی سقز

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي در ادامه سفر خود به شهرستان سقز از بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر بازدید کرد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر سید حسن هاشمی در این بازدید از بخشهای مختلف این بیمارستان بازدید و در جریان روند اجرای طرح تحول نظام سلامت قرار گرفت.

 وی همچنین با کادر درمانی و پرسنل این بیمارستان نيز دیدار و از نزديك در جريان مشكلات آنان قرار گرفت.

 دکتر هاشمی در جریان این بازدید از بیماران بستری شده در این بیمارستان عيادت کرد و در جریان ارائه خدمات پزشکی به این بیماران قرار گرفت.

 گفتنی است: شهرستان سقز با حدود 230 هزار نفر جمعیت دارای 89 خانه بهداشت روستایی، 11 مرکز بهداشتی درمانی روستایی و 3مرکز بهداشتی درمانی شهري فعال می باشد.

 بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان در حال احداث 160 تختخوابی سقز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در دومین روز از سفر به استان کردستان از پروژه در حال  احداث 160 تختخوابی سقز بازدید کرد.

معاون عمرانی فرماندار سقز در جریان این بازدید با اشاره به اینکه پروژه احداث بیمارستان 160 تختخوابی سقز از مصوبات دور اول سفر رياست جمهوری به استان بوده و در سال 1387 عملیات ساخت آن آغاز شده است، گفت: کل زمان انجام این پروژه 36 ماه در نظر گرفته شده بود که متأسفانه بدلیل کمبود اعتبارات تاكنون 43 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 مهندس صابر زارعی اظهار داشت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 31 هزار مترمربع و توسط سازمان راه و شهرسازي در حال ساخت می باشد.

معاون عمرانی فرماندار سقز در ادامه افزود : تاكنون 125 ميليارد ريال براي اين پروژه هزينه شده و برای تکمیل آن به350 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

 مهندس زارعی گفت: از محل اعتبارات سال 92 ابتدای امسال 4 میلیارد و 750 میلیون تومان به این پروژه اختصاص داده شده و در مصوبات بودجه سال 93 نیز 2.5 میلیارد تومان دیگر برای این پروژه مصوب شده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با نگاه ویژه وزیر بهداشت روند ساخت این مرکز درمانی تسریع یابد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار