نامطمئن بودن نویر از صعود بایرن به یک چهارم پایانی

مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ چندان از صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان مطمئن نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت؛ هر چند بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم پایانی باید به مصاف شاختار دونتسک اوکراین برود و به نظر نمی‌رسد کار چدان دشواری پیش رو داشته باشد اما مانوئل نویر دروازه بان باواریایی‌ها چندان از صعود تیمش به یک چهارم پایانی مطمئن نیست.
 
نویر گفت:‌فقط یک مرتبه آن هم با پیراهن تیم ملی آ‌لمان در شهر دونتسک به میدان رفتم و البته پیروزی مقابل تیم‌ ملی پرتغال را می‌توان نشانه خوبی برای موفقیت ژرمن‌ها در این شهر دانست.
 
نویر ادامه افزود: شاختار گم نام ترین تیم مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان است و به همین دلیل قرار گرفتن مقابل آنان کار آ‌سانی نیست. البته نگران نیستم زیرا به طور حتم مربی و کادر تحلیلگران تیم مثل همیشه اطلاعات لازم را برایمان فراهم می‌کنند. شخصا تا به حال مقابل شاختار بازی نکرده‌ام و هیچ ذهنیتی نسبت به این تیم ندارم به همین دلیل است که از صعود به مرحله یک چهارم پایانی مطمئن نیستم.

*ریبری: شاختار حریف آسانی نیست

فرانک ریبری مهاجم فرانسوی بایرن معتقد است آنان در مرحله یک هشتم نهایی با قرعه دشواری مواجه نشدند اما نباید شاختار را دست کم بگیرند.
 
ریبری گفت: شاختار حریف آسانی نخواهد بود اما صعود به مرحله یک چهارم پایانی را دست یافتنی می‌بینیم.
 
مهاجم فرانسوی در ادامه افزود: مطمئن هستم می‌توانستیم با قرعه بدتری رو به رو شویم اما حالا هم که حریفان مشخص شده باید مراقب باشیم. شاختار حریف خطرناکی است اما با تمرکزی که تیم بایرن دارد می‌تواند راهی برای صعود به مرحله بعد بیابد.
 
لازم به ذکر است دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم پایانی طی دو هفته در تاریخ 28و29 بهمن و همچنین 5و6 اسفند برگزار می‌شود.
 
دیدارهای دور برگشت هم 19،20  و 26،27 اسفند برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.