حمله اطاق فکر فتنه در خارج از کشور به اظهارات اخیر عضو مجمع روحانیون مبارز

اظهارات موسوی بجنوردی در خصوص حقوق شهروندی در ایران یکی از مواردی است که خشم ضد انقلاب را در آورده است .

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، اظهارات چند روز پیش یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با واکنش تند جریان موسوم به ملی مذهبی شاخه فتنه خارج از کشور مواجه شد. آیت الله محمد موسوی بجنوردی چند روز پیش در مصاحبه با خبرگزاری فارس به بخشی از دیدگاههایش در خصوص مسائل مختلف از جمله حوادث فتنه 88 و منشور حقوق شهروندی از دید بنیانگزار انقلاب اسلامی پرداخته بود .

یوسف اشکوری از اعضای فراری جریان موسوم به ملی مذهبی که در خارج از کشور در کنار افرادی چون سروش و کدیور به اطاق فکر فتنه معروف است، با حمله به این اظهارات در یکی از رسانه های اصحاب فتنه خطاب به این عضو مجمع روحانیون می نویسد  : "اخیرا آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی در گفتگویی با خبرگزاری فارس سخنانی گفته است که بسی مایه شگفتی است. آقای موسوی بجنوردی از عالمان روشن اندیش و در قیاس با همتایانش نوگراست  اما اکنون ایشان در این گفتگو به شکل غیر منتظره‌ای سخنانی گفته اند که محل تأمل است. سخنانی چنان سست و بی‌منطق و پر تناقض که از عالمی چون آقای موسوی بجنوردی بعید می نماید. نمی دانم این تغییر موضع پیش درآمد یک تحول تازه و گرایش بیشتر در طیف جناح اصلاح طلب به راست محافظه کار است (و شاید مصاحبه با خبرگزاری فارس نیز خود معنادار باشد) و یا تا کنون شناخت من از جناب ایشان نادرست و ناقص بوده و در واقع اندک امید من و مانند من به این عالم محترم بیهوده بوده است."

اشکوری که سالهاست وابستگیش به جریانات بیگانه اثبات شده ،در ادامه در اظهاراتی غیر واقعی می نویسد :" جناب موسوی می گوید «اگر اسرائیل با ما خوب باشد، باید در خودمان شک کنیم. این در مورد دیگر کشورهای استعماري هم صدق می کند چرا که ما منادی آزادی و حریت هستیم». اما شگفت این که ایشان در همین گفتگو با افتخار از نقش خاتمی و هاشمی در برآمدن حسن روحانی (به تعبیر خودشان «شیخ حسن») یاد کرده و پیش از این نیز از حامیان خاتمی و اصلاحات و اصلاح طلبان بوده و از حامیان میرحسین موسوی در انتخابات ۸۸ بوده و احتمالا هنوز هم هست؛
 و حال آن که عموم دول غربی و نهادهای حقوق بشری و دموکراتهای عالم از خاتمی در گذشته حمایت کرده و اکنون نیز ایشان محبوب‌ترین رجل سیاسی جمهوری اسلامی در جهان است و همین طور دول عالم و غربیان از موسوی و کروبی و جنبش سبز  حمایت می کنند!
 جناب بجنوردی داستان چیست؟ چرا و چگونه با منطق کیهان و حسین شریعتمداری سخن می گویید؟ این تناقض را چگونه پاسخ می دهید؟

گفتنی است اظهارات موسوی بجنوردی در خصوص حقوق شهروندی در ایران یکی از مواردی است که خشم ضد انقلاب را در آورده است . وی در این خصوص می گوید :به هیچ عنوان. بعضی‌ مسایل نیاز به این ندارد که تخصیص بزنیم، آن کسی که با اسلام مخالف است، موضوعا خارج است. بهائی ضد اسلام است و موضوعا از این بحث خارج می‌شود.

هیچوقت ما نمی‌گوییم بهایی حق تحصیل آزاد دارد، اصلا حقوق شهروندی ندارد. مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان از حق شهروندی برخوردارند. در مجلس نماینده دارند، زیرا ادیان ابراهیمی هستند و ما با آنها تعامل داریم و نمایندگان آنها با ما دوست هستند.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.