افجه ای: باشگاه استقلال تمام هزینه های درمان رمضانی را پرداخت می کند

سخنگوی باشگاه استقلال گفت : رمضانی بازیکن خوب تیم است و هر کاری که برای بهبودی اش لازم باشد انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علیرضا رمضانی بازیکن جوان تیم آبی پوشان است که به دلیل مصدوميت از ناحیه رباط زانو از همراهی تیم محروم شده است و گفته میشود که این روز ها در حال رفت و آمد به باشگاه استقلال است تا بتواند هزینه های درمان خود را بگیرد امامسئولان باشگاه به این بازیکن اعلام کردند که در حال حاضر پولی در باشگاه نیست تا بخواهند هزینه های درمان او را پرداخت کنند و برخی از رسانه ها اعلام کردند که مسئولان باشگاه استقلال به رمضانی گفته اند که باید هزینه های درمان اش را شخصا پرداخت کند در حالی که این بازیکن و خانواده اش از عهده مخارج بر نمی آیند و هم اکنون این بازیکن در خوابگاه کمپ استقلال مستقر است .به همین خاطر برای اینکه به این اخبار منتشر شده بیشتر از این دامن زده نشود با افجه ای سخنگوی باشگاه استقلال در این خصوص مصاحبه ای را انجام داده ایم.

سید سعید افجه ای در این خصوص به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : تا جایی که من اطلاع دارم قرار بر این شد که رمضانی بازیکن تیممان بعد از یک دوره استراحت و فروکش شدن ورم زانوی اش و با صلاح دید کادر پزشکی میتواند درمان خود را شروع کند.
وی تصریح کرد : رمضانی بازیکن تیممان است و اینکه بگوییم هزینه های عمل جراحی اش را پرداخت نمیکنیم حرفه ای نیست.

وی درباره اینکه قرار بود این بازیکن 3 هفته پیش عمل جراحی داشته باشد افزود: چنین موضوعی صحت ندارد چرا که رمضانی هنوز به شرایط جراحی نرسیده است و البته طی روزهای آینده این شرایط حاصل شده و عمل جراحی بر روی وی انجام میگیرد.

سخنگوی باشگاه استقلال بیان کرد :باشگاه استقلال صددرصد هزینه های جراحی این بازیکن را پرداخت می کند و باشگاه نیز با یک سری از بیمارستان ها طرف قرارداد دارد و مشکلی از لحاظ عمل جراحی و هزینه ها وجود نخواهد داشت .

افجه ای عنوان کرد : رمضانی یکی از سرمایه های آینده استقلال است و این بازیکن قبل از مصدومیت اش عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: افجه ای ، استقلال ، رمضانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار