پیکر "مرتضی احمدی" بر دوش هواداران پرسپولیس تشییع شد

برومند: همراه با "مرتضی احمدی" یک فرهنگ را خاک می‌کنیم/ مرادخانی: فقدان این بازیگر مشکل اساسی در روایت تاریخ تهران قدیم است

تشییع پیکر مرتضی احمدی صبح امروز با حضور هنرمندان و بازیکنان تیم پیروزی در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران صبح امروز پیکر هنرمند فقید و پیشکسوت رادیو و تلویزیون مرتضی احمدی در تالار وحدت تشییع شد.

صابر ابر: آفتاب پیش از ما به بدرقه‌ی "مرتضی احمدی" آمده است
 
صابر ابر بازیگر عرصه سینما و تلویزیون به عنوان مجری برنامه در ابتدا گفت:‌ روز گذشته وقتی دوستان "مرتضی احمدی" همت کردند که مراسم وی در تالار وحدت برگزار شود، هوا بارانی بود و فکر می‌کردیم که چقدر سخت است برگزاری این مراسم در هوای بارانی، اما می‌بینیم که آفتاب پیش از ما به بدرقه‌ی "مرتضی احمدی" آمده است.

بهزاد فراهانی:عشق مرتضی احمدی لبخند مردم بود
 
در ادامه بهزاد فراهانی از دوستان نزدیک "مرتضی احمدی"، گفت: من از رفیقان نزدیک مرتضی احمدی هستم. صادقانه می‌گویم که سر دل او را نه به اندازه‌ی نوه‌ی هنرمندش ولی در اندازه‌ی شایستگی خود می‌دانم. زندگی مرتضی احمدی به سه قسمت تقسیم می‌شود، بخش اول هنر، دوم ورزش و بخش سوم زندگی خصوصی‌اش بود که بخش سوم مجموع دو بخش اول است که همه‌ی آن برای مردم بود.
 
مرتضی احمدی مرد کوچه، بازار و قهوه خانه بود که برپای زندگی مردم می‌نشست و خروجی آن ترانه‌هایی بود که ارائه می‌شد. عشق مرتضی احمدی لبخند مردم بود و به دنبال همین مردم گرایی بود که به سراغ ورزش رفت.
 
وی ادامه داد: زمانی باشگاه شاهین برپا بود و ژنرال‌ها به آن حکومت نمی‌کردند، مرتضی احمدی چاوش خان این باشگاه بود. مرتضی احمدی در عرصه‌ی هنر جمع گرا بود. وی عاشق رفاقت و دوست‌هایی که در جامعه‌ی هنر داشت، دوست‌های ناب بود. من وظیفه‌ی خود می‌دانم از دخت شریف و نجیب خودش آزیتا و بهرنگ نوه‌ی مرتضی احمدی که آخرین پس اندازش را خرج وی کرد، تشکر کنم و به آن‌ها تسلیت بگویم.
 
وی ادامه داد : ما در ماه گذشته هنرمندان زیادی را از دست دادیم و مسئولین هرگز نمی‌پرسند که این غصه مندی از کجاست که جامعه‌ی هنری را ترک نمی‌کند. من از وزیر ارشاد که گاهی همراهی‌اش کرده‌ایم گله مندم. بیمه هنرمندان یک سال است که برقرار نیست.
 
صابر ابر در ادامه برنامه گفت: خواهش می‌کنم لبخند را فراموش نکنید. وقتی به دنبال عکسی برای بیلبورد‌ها و پوسترهای مراسم امروز بودیم به این نکته برخوردیم که هیچ عکسی از "مرتضی احمدی" بدون لبخند نیست.

مرضیه برومند:همراه با "مرتضی احمدی" یک فرهنگ را خاک می‌کنیم
 
مرضیه برومند در ادامه‌ی مراسم بر روی سن آمد و گفت: امروز روز اندوه و حسرت است، نه برای مرتضی احمدی، که ایشان با لبخند و عزت زندگی کردند، روز اندوه و حسرت است برای اینکه ما با مرتضی احمدی یک فرهنگ را خاک می‌کنیم. فرهنگی که بین همه نایاب شده. اصالت، شرافت، ادب، مسئولیت، عشق به انسان، پایداری،‌ وفاداری،‌ فرهنگ احترام به دیگران، فرهنگ احترام به حرفه و مردم متاسفانه بین ما هنرمندان دارد رنگ می‌بازد. من امیدوارم بخشی از این میراث بین ما باقی بماند.
 
وی افزود: مرتضی احمدی همیشه به اعتقادش پایداری کرد و هیچگاه خودفروشی نکرد و کارهای سفارشی انجام نداد. احمدی از هیچکس چیزی مطالبه نکرد. من اصلا دلم نمی‌خواهم هنرمندان دستشان دراز باشد. هنرمند باید طوری زندگی کند که به فکر روزهای آخر عمرش هم باشد.
 
وی تصریح کرد: مرتضی احمدی همسرش را خیلی زود از دست داد،‌اما ایستاد و فرزندانش را در کانون گرم خانواده بزرگ کرد. احمدی در سلامت روح و جسم زندگی کرد و حتی سیگاری که می‌کشید را بیست سال است که ترک کرده و نود سال به مانند سرو زندگی کرد.
 
وی عنوان کرد: هر کارگردانی عاشق کار کردن با مرتضی احمدی بود، برعکس الان که بازیگران جز جگر ما کارگردانان هستند. روح احمدی شاد و امیدوارم میراث مرتضی احمدی به ما منتقل شود. من برای درگذشت احمدی ناراحت نیستم، بلکه برای خودمان ناراحتم، فرهنگ را باید از هنرمندان طلب کنیم نه از دولتیان.
 
در ضمن خیلی خوشحال هستم که مرتضی احمدی پیروزی پرسپولیس را در آخرین روزهای عمرش دید. گرچه می‌دانم تمامی ورزشکاران در سوق احمدی نشسته‌اند.

افشین پیروانی:ما بزرگی از شناسنامه‌ی باشگاه پرسپولیس را از دست دادیم
 
در ادامه افشین پیروانی به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس گفت: من با مرتضی احمدی رابطه‌ی بسیار نزدیکی داشتم، ما بزرگی از شناسنامه‌ی باشگاه پرسپولیس را از دست دادیم و به هرکاری که انجام می‌داد بسیار تعصب داشت. وی می‌گفت من در جوانی همسرم را از دست دادم اما هیچوقت ازدواج نکردم، چون می‌خواستم هروقت مردم، سرم پیش همسرم بالا باشد.
 
مرتضی احمدی همیشه آینده را نگاه می‌کرد و از باشگاه پرسپولیس به خاطر برگزاری مراسم شب هفت و حضورشان در مراسم تشییع تشکر می‌کنم. آرزو دارم هیچ نیازمندی در تمام قشرهای جامعه وجود نداشته باشد. آرزوی سلامتی برای همه‌ی هنرمندان، ورزشکاران و شما عزیزان دارم.
 
در ادامه صابر ابر پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی را قرأت کرد و از نوه‌ی مرتضی احمدی دعوت برای سخنرانی کرد.
 
بیرنگ احمدی در ادامه گفت: من این افتخار را داشتم تا در خلوت وی ساعت‌ها را سپری کنم. پدربزرگ من به گونه‌ای زندگی کرد که هیچ نیازی به کمک نداشت و در روزهای آخر که در بیمارستان تنها شدیم، ایشان به من گفتند با وجود بیماری‌ام، خدارا شکر که سربلند هستم و عزتم را حفظ کرده‌ام.

حجت الله ایوبی:امروز یک الگو را به خاک می‌سپاریم
 
در ادامه حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی گفت: مرتضی احمدی نام نیکی است که حتما و همواره در فرهنگ و هنر ایران باقی خواهد ماند و تسلیت می‌گویم به همه‌ی هنرمندان سینما و تلویزیون. ما امسال پاییز دردناکی را داشتیم و هنرمندان بسیاری را از دست دادیم و امیدوارم که ادب، آداب و بزرگ منشی رفتار ایشان برای ما میراثی باشد که باقی بماند.
 
وی ادامه داد: سرکار خانم برومند راست می‌گویند که دولتیان باید به وظیفه‌ی خود عمل کنند که امیدوارم ما از این اتفاق سربلند بیرون بیاییم. اهالی هنر و فرهنگ اسوه‌ها و الگو‌هایی هستند که جامعه به آن‌ها نگاه می‌کند. امروز یک الگو را به خاک می‌سپاریم. به همه‌ی شما و خانواده‌ی محترمشان تسلیت عرض می‌کنم.

علی مرادخانی: مرتضی احمدی سرشار از خاطرات تهران قدیم بود
 
علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: بنده سال‌ها افتخار داشتم که هر از گاهی خدمت وی برسم، مردی بود که هروقت پیششان بودیم،‌انرژی خاصی را به ما منتقل می‌کرد. وی شما را با وجه دیگری از زندگی و نگاه بر مسائل اجتماعی روبرو می‌کرد. مرتضی احمدی سرشار از خاطرات تهران قدیم بود
 
وی ادامه داد: وی جهاد استاد بود، در حوزه‌ی تئاتر، موسیقی و ادبیات، و من فکر می‌کنم وی یکی از عالمان هنر بود که نبودش برای ما یک مشکل اساسی در بخشی از تاریخ تهران قدیم در دوره‌ی معاصر خواهد بود. امیدوارم خداوند متعال روح این عزیز را شاد کند و فکر می‌کنم حیف است در جمعی که همه با اشتیاق آمده‌اند، از استاد عزیزمان به نیکی یاد نکنیم و در شرایطی او را بدرقه کنیم که فاتحه‌ی کمتری نثار وی کرده باشیم. دعا کنیم خداوند روح آمرزیده‌ی او را لحظه به لحظه آرامتر کند.
 
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دعایی، نماز میت را از پیکر مرحوم احمدی خواند.
 
گفتنی است؛ در این مراسم هنرمندانی چون رضا بابک، ایرج راد، خسرو احمدی، اسماعیل خلج، سهیل محمودی،‌ حبیب اسماعیلی،‌بیوک میرزایی و حمید پور آذری حضور داشتند.
 
شایان ذکر است؛ مراسم سوم این هنرمند فقید روز جمعه 5 دی در مسجد جامع شهرک قدس ساعت 15:30 تا 17 و مراسم هفت این هنرمند به همت جمعیت هواداران تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در مسجد جامع حجت ابن حسن واقع در خیابان سهروردی شمالی ساعت 15 تا 16:30 برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحدت
۰۳:۴۳ ۰۴ دی ۱۳۹۳
هنرمند وبازیگر خوبی بود روح اش شاد.من برای این هنرمند از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت میکنم
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۴:۲۶ ۰۳ دی ۱۳۹۳
عمو چرا رفتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
مها
۱۳:۵۱ ۰۳ دی ۱۳۹۳
خدا به همه اموات بامعرفت رحمت کنه
Iran (Islamic Republic of)
سيداحمد
۱۳:۲۷ ۰۳ دی ۱۳۹۳
انالله و انااليه راجعون خداوند ايشان را مورد لطف ومرحمت خويش قراراردهد
Iran (Islamic Republic of)
امیر مسعود
۱۳:۱۴ ۰۳ دی ۱۳۹۳
با سلام و عرض ادب
مرحوم آقای احمدی را از فیلم سینمایی جدال در تاسوکی شناختم از آن ببعد کارهای ایشان را تعقیب میکردم و هنرمند ارزنده ای بود .
روحش شاد و روانش پاک .
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۰۹:۵۴ ۰۲ دی ۱۳۹۳
خدایش بیامرزد
یادوصدای زیبایشان همراه همیشگی خاطرات زیبای دوران کودکی ما هست وخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
nafas73
۰۳:۳۳ ۰۲ دی ۱۳۹۳
خداوند رحمتش کنه و روحشو قرین رحمت بفرماید امین
Iran (Islamic Republic of)
مسعود نیکوئی
۲۳:۳۲ ۰۱ دی ۱۳۹۳
یادش بخیر دهه شصتی ها با خاطرات استاد احمدی روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۱۷ ۰۱ دی ۱۳۹۳
خدا رحمتش کند.واقعا بازیگر زحمت کشی بودند.خدا به خانوادشون صبر بده و خدا ایشان را با امام رضا و اهل بیت محشور کند.انشالله
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۱ دی ۱۳۹۳
روحش شادیادش گرامیباد
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلي محمدي
۲۲:۱۷ ۰۱ دی ۱۳۹۳
روحش شاد سير طبيعي زندگي يعني همين
90 سال عمر با عزت. كه تا در توان داشت ومردم از هنرش لذت ميبردند
وآنجا كه به خط پايان رسيد دنياش هم عوض كرد ودر اين دنيا نامش ماندگار ماند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۰۰ ۰۱ دی ۱۳۹۳
باید گفت نابغه ای در دنیای صدا و سیما بود روحش شاد که جز شادی خلق براش مهم نبود
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۴۹ ۰۱ دی ۱۳۹۳
هنرمند بارزشي بود خدايش رحمت كند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۱ دی ۱۳۹۳
خدا رحمتش کند انشاالله
واقعا هنرمند ارزنده ای را از دست دادیم
امیدوارم مردم ما اونجوری که لیاقت این هنرمند است ایشان را بدرقه کنند.
هنرمندان اصلی این مملکت اینها هستند نه....
Iran (Islamic Republic of)
اعظم شریفی گلورزی
۱۳:۱۹ ۰۱ دی ۱۳۹۳
ما دهه شصتی ها خیلی باهاش خاطره داشتیم.فقط میتونم بگم متاسفم....روحش شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۱ دی ۱۳۹۳
ایشون واقعاً هنرمند بودن.روحش شاد
Russian Federation
روحش شاد و یادش گرامی و به خانواره گرامیشان تسلیت عرض می کنم
۱۰:۴۸ ۰۱ دی ۱۳۹۳
انسانی وارسته و پدری محربان و دلسوز در عرصه هنر بودند
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۱ دی ۱۳۹۳
روحش شاد.
-
بامداد
۰۸:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۳
از ملك ادب حكم گزارن همه رفتند/شو بار سفربند كه ياران همه رفتند /آن گرد شتابنده كه دامن صحراست/گويد چه نشيني كه سواران همه رفتند..(روحش شاد)
Spain
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۱ دی ۱۳۹۳
خدا بیامرزدش،من ایشان را بسیار دوست داشتم و بسیار متاثر شدم،برای شادی روحش صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۱ دی ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه انیس کودکی ما بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد یادش گرامی باد .
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۱۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش واقعا شاد صدای دلنشینش لحن شیواش برای همیشه رفت خیلی دوسش داشتیم و داریم
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۱۸:۳۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۷:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
در پناه حق ...
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۷:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد و یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۷:۱۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا بیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه صداش قشنگ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد و یادش گرامی باد.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۱۶:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد
United States of America
سحر
۱۶:۱۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
توشبکه های اجتمایی این خبر دیدام فکر کردام دروغ وشایعه هست ودر این سایت ها دنبال کردام فقط دارام گریه می کنم, خیلی دوسش داشتم برام یک هنرمند اصیل ومردمی وفروتن وبی نهایت مهربان وپرکار وزحمت کش و... بود
ایرانیان بی نهایتغم از دست دادن مردی از دست دادند که دوباره همچون او شاید دیده نشود
من زیاد اهل تلویزیون وبازیگران وفیلم نبودام
ولی عاشق این بازیگر مرتضی احمدی بودام..
امیدوارام تا وقت ازدست نرفته با تمام وجود بچسبید به تقدیر وتوجه به اقای کشاورز و استاد جمشید مشایخی و استادداریوش ارجمندوچند نفر از قدیمی ها که ماندند
واقعا اگر بپرسید چرا عاشق این قدیمی ها هستم جواب فقط اینه اونها فقط برای عشق وعلاقه وشادکرده وکارهای فرهنگی کار می کردند وجوهر وجودشون فراوان بود وهرگز برای پول وسیاست وجاه طلبی سر سوزن قدمی برنداشتند
من خیلی خیلی ناراحت شدام , متاسفانه نمی توانم بیام تهران ودرمراسم تشیع شون شرکت کنم فقط درخلوت خودام گریه می کنم.

الان اشک هام روی صفحه کلید ریخت
واقعا متاسفم کاش فقط چند سال دیگر هم زنده می ماند وحداقل کارهای دوبله بیشتری همچون شکرستان کارتونی کودکان ایران ساخته می شد
روح شان شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا بیامرزدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا بیامرزدش
Iran (Islamic Republic of)
ساوش کاوه
۱۵:۴۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
چه پاییزغمگینی........ اینم آخرین برگی که از درخت پاییزیی افتاد.... اینبار پاییز تلخ تر از همیشه از میان ما میره...برو پاییز تلخ برو......
و چه غروبی شود این غروب پاییزی....
تسلیت میگم به خانوادشون و چه روزی هم به رحمت ایزدی پیوستند... روحش شاد...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
سلام روحش شاد برای شادی روحش صلوات ما دلمون واسش تنگ میشه دوست داریم مرتضی جان
Germany
ناشناس
۱۵:۴۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه خیلی مرد خوب و مهربون ولوتی و تهرونی اصیل و هنرمند به تمام معنا بود هیچکس نمیتونه تو سینمای ایران مثل این باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه خیلی مرد خوب و مهربون ولوتی و تهرونی اصیل و هنرمند به تمام معنا بود هیچکس نمیتونه تو سینمای ایران مثل این باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
به خانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم واقعا"پدر دوستداشتنی برای همه بودند.خدایش همنشین پیامبر اعظم قرارش دهد.
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی از شهرستان رومشگان
۱۴:۳۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدارحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی از شهرستان رومشگان
۱۴:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدارحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی از شهرستان رومشگان
۱۴:۳۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدارحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه صدای خوبش رفت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۲۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتش کند...چه روز خوبی از دنیا رفت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتش کند.
انشاء الله.
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۴:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدارحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتش کند.
انشاء الله.
United States of America
عباس
۱۴:۲۱ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خداوند ایشان را قرین رحمت خود قرار دهد روحشان شاد ...شادی روحش صلوات.
Iran (Islamic Republic of)
منجی
۱۴:۲۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه... شکرستانش هیچ وقت فراموش نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۴:۱۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحشون شاد،واقعاصداي دلنشيني داشتن..
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۱۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتشون کنه چه روزی هم از دنیا رفتن خوش به سعادتشون
Iran (Islamic Republic of)
Aref
۱۴:۱۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد .
Iran (Islamic Republic of)
abolfazl
۱۴:۰۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خیلی ناراحت شدم صدا پیشگی ایشون رو در شکرستان خیلی دوست داشتم خدا بیامرزدش
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدایش رحمت کند. یک هنرمند به تمام معنا بود
در چه روز عزیزی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
تسلیت به خانواده و همه دوستدارانش
Iran (Islamic Republic of)
رضا ایرانی
۱۴:۰۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتشون کنه...
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۵۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خوشا به سعادتش که در این روز عزیز به معبودش میرسد .بار دیگرگلی از گلستان هنر را از دست دادیم .یادش گرامی و روحش شاد .
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۵۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خداوند رحمتش کند روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
مهرآبادی ها
۱۳:۴۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
بعد از مرتضی پاشایی نوبت به مرتضی احمدی رسید/روحش شاد یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۳
خدا مرتضی پاشایی رو رحمت کنه ایشاالله .
ولی این مرتضی احمدی کجا و مرتضی پاشایی کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
واقعا ناراحت شدم همیشه جویای حالش بودم.
تسلئت می گم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمت شون کنه
واسه شادی روحشون صلوات
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین نعمتیان
۱۳:۱۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
تسلیت به جامعه هنری و ورزشی مخصوصاً پرسپولیسی ها
Iran (Islamic Republic of)
mani
۱۳:۱۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
ازخداوندمنان خواستار صبروشکیبایی برای خانواده ایشان وطلب مغفرت برای روح ایشان به درگاه متعالی .وهمچنین تسلیت میگیم به خانواده بزرگ سینما ی ایران.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۱۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد
Germany
شهرام هاشمي
۱۳:۰۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
بسمه تعالي
با سلام و احترام
ضمن عرض تسليت به خانواده محترم اين هنرمند,از خداوند منان بقاي عمر بازماندگان را خواستارم.
با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۰۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
):::::: خدا رحمتش کنه....
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۰۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
ایا این خبر صحت دارد یا نه خیلی ناراحت شدم من تو ی سایتی بودم که خبرش اومد به خانواده و بازماندگانش تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
مرحوم احمدی با صدای ماندگار خود در خاطر کودکان دیروز و امروز همیشه زنده خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۰۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد، با صداش خیلی خاطره داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۵۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
یکی از بهترین هنرمندان کشور رو از دست دادیم.صد سال طول میکشه تا یکی مثل اون دوباره بیاد
Germany
میثم
۱۲:۵۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتشون کنه ...
این پاییز کی میخواد تموم بشه؟
Germany
ناشناس
۱۲:۵۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خوش ب حالش كه توي اين شباي عزيز رفت....
Iran (Islamic Republic of)
مهرآبادی ها
۱۲:۴۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
روحش شاد یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خداوند رحمتش کند. واقعا بازیگر و دوبلور حرفه ای بود با اون صدای ماندگارش . کارتن شکرستان که فقط بخاطر صدای زیبای احمدی نگاش میکردم
United States of America
داود
۱۲:۴۴ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
ان الله وانا علیه راجعون خدا بیامورزدش
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۰۰:۳۴ ۰۴ دی ۱۳۹۳
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ
همانا ما از آن خداييم و همانا به سوى او باز خواهيم گشت
سوره "البقرة" - آیه 156
United States of America
حسین
۱۲:۴۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمتش کنه :(
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
هنرمند وبازیگر خوبی بود روح اش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا بیامرزشون
خیلی دوست داشتنی بودند.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۲:۳۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ


شادی روحش صلوات
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خدا رحمت کنه ایشون رو .واقعا با رفتن این عزیزان هنر و پیشینه هنری این مملکت در معرض تهدید ونابودی قرار گرفته!!!!!
آخرین اخبار