داوود هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

سری دوم " همه چیز آنجاست" ساخته می‌شود

سریال " همه چیز آنجاست" با توجه به محدودیت زمان و باز ماندن برخی از شخصیت‌ها به سری دون کشیده خواهد شد.

" داوود هاشمی" تهیه کننده سریال " همه چیز آنجاست" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص طرح ایده اولیه این مجموعه گفت:حدود دو سال قبل علیرضا افخمی، مجید میرمیران و فیروزه قشقایی درباره یک طرح 90 قسمتی با من صحبت کردند که این طرح قابلیت تبدیل به یک ملودرام  خانوادگی را داشت بنابراین پس از طی چندین جلسه، طرح آنها تبدیل به یک سیناپس شد و بعد از آن با مدیر فیلم و سریال شبکه 3 موضوع را مطرح و قصه را جلو بردیم.
 
وی در خصوص موضوع اصلی داستان عنوان کرد:ما در این سریال سعی کردیم مشکلات روز جامعه را به زبان ساده به تصویر بکشیم در واقع مشکلات مردم، خانواده‌ها، جوانان و تمامی مشکلاتی که در کشور جاری است را در قالب تصویر بیان کنیم که فکر می‌کنم به این هدف رسیدیم.
 
هاشمی در خصوص باز خورد مردم از این مجموعه تاکنون اظهار داشت: تاکنون بازخورد خوبی از سریال شده و حتی تا جایی که توقع این حجم استقبال از مخاطب را داشتیم.
 
هاشمی با اشاره به اینکه هنوز تصویر برداری این سریال ادامه دارد، افزود: طرح اولیه این سریال 90 قسمت بود ولی بعد قرار شد 50 قسمت تولید شود چرا که 90 قسمت طولانی و فرسایشی خواهد بود، اما به دلیل اینکه پخش سریال با تصویربرداری آن همزمان شده با توجه به محدودیت زمان تنها 45 قسمت تولید خواهیم کرد.
 
وی در این باره تصریح کرد:تاکنون 85 درصد از قصه پیش رفته و با توجه به اینکه هنوز پایان قصه را خود نویسندگان هم نمی‌دانند شاید برخی از شخصیت‌های  قصه داستانشان باز بماند و به طور حتم این سریال قسمت دوم هم خواهد داشت.
 
این تهیه کننده بیان کرد:در این پروژه علیرضا افخمی و مجید میرمیران به عنوان مشاور با ما همکاری کردند که به هر حال معرف حضور همه  هستند و مردم با اسم و کارهایشان آشنا هستند این دو بزرگوار تا اینجای کار خیلی به ما کمک کردند و اگر به این حد از بازخورد مخاطب رسیدیم مدیون تلاش آنها هستیم علی رغم اینکه "شهرام شاه حسینی" به عنوان یک فیلمساز جوان و پر انرژی هم زحمت زیادی برای این پروژه کشیدند.
 
گفتنی است، سریال " همه چیز آنجاست"  به کارگردانی شهرام شاه  حسینی هر شب از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رزگار
۱۸:۴۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
ممنون از سریال قشنگتون خسته نباشید خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۲:۱۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
ممنون از سریال قشنگتون ای سری از قسمت 50 هم گذشت ولی خیلی سریال خوبیه از همه بازیگران و عوامل بابت زحماتشون تشکر میکنم. خسته نباشید....
آخرین اخبار