هلاکت 36 ترویست داعشی در درگیری با نیروهای عراقی در الانبار

دو تن از مقامات عراقی در الانبار امروز از هلاکت 36 تن از نیروهای تروریستی داعش طی درگیری با نیروهای عراق در دو منطقه از استان الانبار خبر دادند.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از القدس العربی"؛ دو تن از مقامات عراقی در الانبار امروز از هلاکت 36 تن از نیروهای تروریستی داعش طی درگیری با نیروهای عراق در دو منطقه از استان الانبار خبر دادند.

فرمانده نیروهای اضطراری در ناحیه البغدادی سرهنگ شعبان برزان العبیدی گفت: نیروهای ارتش و پلیس با همکاری مبارزان قبیله العبید از حمله داعش به منطقه البغدادی(90کیلومتری غرب الرمادی) جلوگیری کردند که منجر به وقوع درگیری شدید میان دو طرف و به هلاکت رسیدن 13 تن از عناصر تروریستی داعش گردید.

وی در ادامه گفت: نیروهای امنیتی نیز چهارتن دیگر از نیروهای تروریستی داعش که سعی در کاشت بمب در سواحل رود فرات واقع در شمال این منطقه داشتند را به هلاکت رساندند.

العبیدی توضیح داد که جنگنده‌های ائتلاف نیز با همکاری نیروهای امنیتی خودروهای این گروه تروریستی که سعی در هجوم به منطقه البغدادی را داشتند را بمباران کردند که طی آن تمامی سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.

علاوه بر این، سرتیپ کاظم محمد الفهداوی، فرمانده پلیس استان الانبار نیز پیش از این اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی با همکاری مبارزان عشائر از هجوم گروه تروریستی داعش به شهر الرمادی جلوگیری کردند و طی آن 19 تن از عناصر تروریستی این گروه را به هلاکت رساندند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار