زولا سرمربی کالیاری شد

بازیکن مشهور و سابق چلسی به سرمربی گری باشگاه سری A کالیاری درآمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: زولا بازیکن و مهاجم سابق چلسی که دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه کالیاری ایتالیا به پایان رساند در سن 48 سالگی به سمت سرمربی‌گری این تیم درآمد.

هرچند باشگاه کالیاری تاکنون هیچ جزئیاتی را در مورد قرارداد وی منتشر نکرده است و زولا و پیرلویچی کاسیراقی (دستیار زولا) را معرفی کرده است.

این باشگاه در این خصوص اعلام کرد: هر دوی آنها زولا و کاسریاتی از تجربیات بین‌المللی بسیار بالایی برخوردار هستند و تفکر پیروزی که با خود همراه دارند را در اختیار باشگاه و هواداران می‌گذارند امیدواریم کالیاری به این کادر فنی جدید به آن چه لایقش است دست یابد.

زولا جانشین زندک زمن شد که روز سه شنبه از سمت سرمربی گری این باشگاه اخراج شد.

زولا 7 سال را در نقش یک مهاجم و قهرمان برای باشگاه انگلیسی چلسی به ایفای نقش پرداخت و همچنین این سرمربی 48 ساله کالیاری مدت 2 فصل را نیز باشیم کالیاری به عنوان بازیکن سپری کرد و باعث شد این تا حد زیادی ارتقا یابد.
وی ادامه داد کارش در باشگاه کالیاری قصد دارد و التر زانگا 54 ساله را که زمانی دروازه‌بان این باشگاه را بود را به عنوان یکی از دستیاران خود به خدمت گیرد.

زولا در این خصوص در مصاحبه پایگاه خبری مشهور گازیتا دلا اسپرت تصزیح کرد: من می‌خواهم از رئیس باشگاه گیالیس تشکر کنم و از تمام کسانی که از من تحت عنوان یک سرمربی خوب برای کالیاری یاد می‌کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: زولا ، سرمربی ، کالیاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار