ائتلاف 14 فوریه بحرین: آل خلیفه از عناصر داعشی در سرکوب مردم استفاده می‌کند

ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین از حضور عناصر داعشی در رژیم آل خلیفه خبر داد و تاکید کرد که ملت بحرین اسیر باج خواهی این رژیم نخواهد شد و بر حق خود در انتخاب نظام سیاسی جدید تاكید می كند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین از حضور عناصر داعشی در رژیم آل خلیفه خبر داد و تاکید کرد که ملت بحرین اسیر باج خواهی این رژیم نخواهد شد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه ای تاكید كرد: آنچه در نشست پلید بین وزیر مزدور رژیم آل خلیفه و برخی شخصیت‌ها به روشنی اشاره تلویحی این رژیم برای استفاده از برگه گروهك تروریسی و تكفیری را برملا كرد.

در  این بیانیه  همچنین آمده است: تهدید مردم از سوی رژیم آل خلیفه، بعد از شكست در انتخابات جعلی و مغایر با اراده مردم، و موفقیت همه پرسی مردمی در ماه نوامبر گذشته، صورت می گیرد. حمد دیكتاتور برای مقابله با تبعات نتایج این همه پرسی قاطع از طریق گسترش تروریسم و فتنه انگیزی طایفه ای و تهدید مردم از طریق عناصر داعشی نهادهای سركوبگر، عزم خود را جزم كرده است؛ عناصری كه آنها را از اردن و پاكستان و دیگر كشورها آورده است.

این بیانیه افزود: ملت بحرین هرگز باج خواهی را نخواهد پذیرفت و زیر بار این تهدیدهای پوچ نخواهد رفت و بر حق خود در انتخاب نظام سیاسی جدیدی در پرتو نتایج همه پرسی مردمی تاكید می كند.

این ائتلاف بر اهمیت این مسئله تاكید كرد كه نظام سیاسی جدید عاری از ذهنیت رژیم آل خیلفه در حمایت از داعشی های تكفیری باشد و بتواند امنیت را برای همگان تامین و از حقوق مردم حمایت و خواسته های آنها را پاسخ گوید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار