سرمربی تیم ملی آلمان از آرزوهایش می‌گوید

یواخیم لو سرمربی تیم فوتبال آلمان با وجود قهرمانی در بازیهای جام جهانی 2014 هنوز دو آرزوی بزرگ دیگر همراه با این تیم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت، یواخیم لو سال بسیار پرباری را پشت سر گذاشت و با آرزوهای جدید و جاه طلبانه‌ای به استقبال سال 2015 می رود.

سرمربی تیم فوتبال آلمان آرزو دارد دو سال دیگر در مسابقات یورو 2016 بار دیگر به قهرمانی رسیده و همچنین 4 سال دیگر در بازیهای جام جهانی 2018 به میزبانی روسیه کاپ قهرمانی را برای دومین مرتبه در طول دوران مربیگری خود بالای سر ببرد.

لو گفت: آرزو دارم در شرایطی باشیم که بتوانیم موفقیتهای خود را تثبیت کرده و حتی با کسب قهرمانی های بیشتر تاریخ ساز شویم.کسب یک عنوان بزرگ دیگر حقیقتاً اتفاقی رویایی خواهد بود، حتی فکر کردن به آن هم احساس خوشایندی در من ایجاد می‌کند.

سرمربی ژرمن‌ها به 2 تورنمنت بزرگ بعدی یعنی جام ملت‌های اروپا 2016 و جام جهانی 2018 اشاره کرد و گفت: هدف ما باید قهرمانی سال 2016 در پاریس و سپس قهرمانی 2018 در روسیه باشد. ما هم اکنون در حال تدوین برنامه تیم ملی برای سالهای 2015 و 2016 هستیم. قصد داریم ایده‌های جدید و راه حل‌های نو پیدا کنیم. فوتبال بطور دائم در حال پیشرفت است و نباید از آن غافل شویم. باید گذشته پرفروغ تیم ملی آلمان را چراغ راهمان قرار دهیم. انعطاف‌پذیری و انضباط دو رکن اساسی در تیم فوتبال آلمان هستند و به کارکردن بر روی آنان ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: یواخیم لو ، آلمان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار