ارسال 5 هزار عکس به دبیرخانه "سوگواره فیلم و عکس اربعین 1436" / داوری بخش عکس آغاز شد

دبیرخانه "سوگواره فیلم و عکس اربعین 1436" طی مدت اعلام شده سه هزار عکس دریافت کرده است که داوری‌ آن تا پایان هفته انجام خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام فراخوان باشگاه خبرنگاران از شرکت کنندگان در پیاده‌روی عظیم روز اربعین در مسیر نجف اشرف و کربلای معلی، بسیاری از هموطنان ایرانی که در این عزاداری شرکت کرده بودند، عکس‌ها و فیلم‌های خود را برای شرکت در سوگواره‌‌ی فیلم و عکس اربعین 1436 فرستادند.

هفت روز بعد از اتمام مهلت ارسال آثار (30 آذر) اسامی داوران عکس سوگواره اعلام شد و تا پایان این هفته برگزیدگان بخش عکس توسط داوران مشخص خواهد شد.

فرهاد سلیمانی، عضو هیئت علمی دانشکده هنر و از اعضای انجمن دفاع مقدس به همراه سید عباس میرهاشمی، مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس داوران این بخش از "سوگواره‌ 1436" هستند و داوران بخش فیلم هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

طی مدت اعلام شده برای ارسال آثار 5 هزار عکس توسط دبیرخانه سوگواره دریافت شده است که داوری ها تا پایان مهلت مقرر بین آنها انجام خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در متن فراخوان سوگواره آمده بود که غیر از مراسم اهدای جوایز، عکس‌ها و فیلم‌های منتخب از طریق سایت باشگاه خبرنگاران و نیز بخش‌های مختلف خبری در سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

این فراخوان در 27 آبان ماه سال جاری روی خروجی سایت باشگاه خبرنگاران قرارگرفت و مهلت ارسال آثار از تاریخ تا 30 آذرماه اعلام شد.

 
انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار