بختیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حماسه 9 دی نماد بصیرت و آگاهی/حضور هوشمندانه، وفاداری ملت را به ولایت ثابت کرد

معاون امنیتی انتظامی دادستان کل کشور با بیان اینکه حماسه 9 دی نمادی از بصیرت و آگاهی مردم بود، گفت: 9 دی حرکتی هوشمندانه در برابر ساختارشکنانی است که آگاهانه یا ناآگاهانه به ارزش‌های مردم حمله ور شدند.

«سیدمرتضی بختیاری» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن حماسه 9 دی اظهار داشت: حضور هوشمندانه مردم در 9 دی بار دیگر وفاداری ملت را به ولایت، دین و ارزش‌های ناب اسلامی ثابت کرد.
 
وی ادامه داد: وقایعی که قبل از 9 دی رخ داد موجب آزرده شدن نیروهای ارزشی و مردم عزیزمان شد و آنها در برابر بی‌حرمتی‌هایی که به ارزش‌های انقلاب شد، تاب نیاوردند و با حضور در صحنه توطئه‌های آنها را برچیدند.
 
بختیاری تصریح کرد: برخی افراد دروغ‌های بزرگی همچون تقلب در انتخابات را مطرح کردند و ظلم بزرگی به ملت روا داشتند و این در حالی است که حضور پرشور مردم در حماسه 9 دی به جهانیان ثابت کرد که مردم ایران پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن محکم و مقاوم ایستاده‌اند.
 
معاون امنیتی انتظامی دادستان کل کشور با بیان اینکه حماسه 9 دی نمادی از بصیرت و آگاهی مردم بود، در پایان خاطرنشان کرد: 9 دی حرکتی در برابر ساختارشکنانی است که آگاهانه یا ناآگاهانه به ارزش‌های مردم حمله ور شدند، اما حضور هوشمندانه مردم یاس و ناامیدی آنها را در پی داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار