معصومیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تمدید پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای به شیوه آموزش‌های خاص

رییس مرکز آموزشهای آزاد و خاص گفت: نوبت دوم پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای به شیوه آموزش‌های خاص تحصیلی 94- 1393 تمدید شد.

علی معصومیان رئیس مرکز آموزشهای آزاد و خاص در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت‌نام و شركت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای به شیوه آموزش‌های خاص دانشگاه در رشته‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) روستایی، مدیریت خانواده، مدیریت کسب و کار، مترجمی عمومی زبان انگلیسی و امور دهیاری و شوراها كه منحصراً به صورت اينترنتي می‌باشد تا روز 93/10/10 تمدید شد. 

وی افزود: ضرورت دارد كليه متقاضيان در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنمای پذیرش که از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسي است و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند. 

معصومیان تصریح کرد: با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌های عضو شبكه بانكی شتاب كه پرداخت الكترونيكی آن‌ها فعال است و مراجعه به سايت آن سازمان نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار