شهردار منطقه 22

9 دی ماه به دنیا نشان داد کسی جرات تعرض به کیان این مرز و بوم و ولایت فقیه را ندارد

شهردار منطقه 22 با حضور در جلسه تقدیر از همکاران خادم حرم حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: واقعه 9 دی ماه رخداد خودجوشی بود که هیچ نهاد و سازمان و ارگانی برای بوجود آمدنش هماهنگی نکرده بود و با غیرت دلدادگان و نوکران اهل بیت (ع) بوجود آمد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، قاسم مولایی در این جلسه ، با تقدیر از عملکرد همکاران خادم حرم سرور و سالار شهیدان در مراسم اربعین حسینی گفت:  شهرداری تهران امسال میزبان حرم مطهر حضرت سید الشهدا و حضرت ابوالفضل العباس (ع) بود و رسم و راه مهمان نوازی را به مهمانان و زائران عتبات عالیات نشان داد. همکاران ما در کسوت خادمان امسال عتبات عالیات، به دنیا نشان دادند که شیوه پذیرایی از مهمان چگونه است و این پیام بزرگ امسال اربعین کربلا بود.
 
وی در ادامه افزود:  حرکت بزرگ مردم در 9 دی ماه سال 88 حرکت بزرگی بود که از دل دوستداران اهل بیت (ع) و ولایت برخاست. مردم مسلمان و انقلابی در حرکتی خود جوش و برنامه ریزی نشده به خیابانها آمدند تا به اهانت کنندگان دین فروش و خائن به وطن که در خیابان هلهله کرده و دست پیروزی و سربلندی زده بودند، بفهمانند آنها در حد و اندازه ای نیستند که جرات جسارت داشته باشند. 9 دی ماه به دنیا نشان داد که با وجود چنین مردم ولایتی و انقلابی، هیچکس جرات جسارت و تعرض به کیان این مرز و بوم و ولایت فقیه را ندارد.
 
شهردار منطقه 22 در بخش دیگری از صحبتهای خود با ارائه توصیفاتی از زندگی اهل بیت (ع) و ضرورت الگو قرار دادن شیوه زندگی آنها بعنوان روشنترین چراغ زندگی، اظهار کرد:  امیدواریم خداوند مدال افتخار نوکری اهل بیت را که بزرگترین دارایی و اعتبار ماست، هرگز از ما نگیرد چون ما بدون این مدال افتخار، هیچ اعتباری نخواهیم داشت.

در این مراسم افزون بر شهردار منطقه، مشاوران و معاونان حوزه های مختلف، مدیران ادارات و همکارانی که امسال به افتخار خدمت در حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) نائل شده بودند، حضور داشتند و در پایان برنامه با اهدای لوح تقدیر از خادمان حرم حضرت، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولایت فقیه ، دنیا ، تعرض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار