ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوريه بحرين به صدور احکام اعدام در اين کشور اعتراض کردند

ائتلاف جوانان انقلاب چهارده فوریه بحرین، احکام اعدامی را که رژیم آل خلیفه صادر می‌کند، محکوم و آنها را ظالمانه توصیفانه کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی ائتلاف جوانان انقلاب چهارده فوریه بحرین، احکام اعدامی را که رژیم آل خلیفه صادر می‌کند، محکوم کرد.   
  
پایگاه اینترنتی ائتلاف جوانان انقلاب چهارده فوریه بحرین، که مواضع ضد رژیم آل خلیفه دارد، نوشت: ائتلاف جوانان چهارده فوریه، احکام اعدام صادره در حق برخی شهروندان روستای الدیر را در جزیره محرق محکوم و آنها را ظالمانه توصیفانه کرد. 

این ائتلاف در بیانیه خود افزود: رژیم آل خلیفه به شیوه های وحشیانه و سرکوبگرانه خود بر ضد مردم بحرین ادامه می‌دهد و در این راه از مزدوران و ارتش های بیگانه استفاده می‌کند و دستگاه قضایی فاسد آن به صدور احکام ظالمانه و باطل خود بر ضد فعالان و زندانیان سیاسی ادامه می‌دهد. 

این ائتلاف تاکید کرد رژیم دیکتاتوری آل خلیفه با ارتکاب جنایت‌های احمقانه متوالی، پایان عمر خود را تسریع می‌کند. هر  روز که می‌گذرد احکام اعدام بیشتری صادر می‌کند و اخیرا نیز شیخ علی السلمان، دبیر کل جمعیت الوفاق را بازداشت کرد. طبیعتا واکنشی که مردم به این اقدامات نشان خواهند داد، قابل پیش بینی نخواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار