نجابت در نطق میان‌دستور:

بازگشت سران فتنه به صحنه سیاسی غیرممکن است

نماینده مردم تهران گفت: کسانی که بر رفع حصر سرمداران فتنه در افکار عمومی پافشاری می‌کنند بدانند تا صلابت مقام معظم رهبری، بصیرت ملت و هوشیاری دستگاه قضایی هست، چنین امری غیرممکن است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسین نجابت نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز چهارشنبه 10 دی در نطق میان دستور گفت: کید الهی داعشی که به دست مستکبرین عالم و با حمایت‌های مالی و سیاسی کم خردان ساده‌لوح حاشیه جنوب خلیج فارس در منطقه ایجاد شده بود تا به اختلافات بین شیعه و سنی دامن بزند و ادامه اختلاف افکنی محملی باشد که همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی تضعیف شوند و هم آنان تا چندین دهه بر سفره ناشی از اختلاف سور چنانی کنند، برباد داد.
 
وی افزود: حرکت معجزه آسای اربعین امسال که با فراست مقام معظم رهبری، همراهی و هوشمندی مرجعیت و مردم عراق حماسه فوق‌العاده‌ای آفرید جهانیان را مبهوت ساخت.
 
نجابت خطاب به نمایندگان خاطر نشان کرد: همکاران عزیز جایتان خالی بود که عظمت و شکوه در نمایش قدرت اسلام را از نزدیک نظاره‌گر باشید اکثرشما نبودید تا ببینید سیل جمعیت، مرد و زن، پیر و جوان، سالم و مریض، ایرانی و عراقی، افغانی و پاکستانی، لبنانی و غیره همه در غالب یک ملت واحد چگونه و با شوق راه می‌سپردند و آرام و پرصلابت با راهپیمایی خود چه رعب و وحشتی در دل دشمنان ایجاد کردند.  
 
وی اضافه کرد: ندیدید که مردم با راهپیمایی خود در اربعین حسینی چگونه تئوری‌های پوسیده روابط بین‌الملل را در زیر گام‌های خود له کردند و اگر با مزاح به آن‌ها می‌گفتیم که ممکن است داعش با خمپاره‌ای شما را تهدید کند با خنده‌ای تمسخر آمیز از کنارمان عبور می‌کردند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس نهم خاطرنشان کرد: داعشی که با هزینه‌های میلیون دلاری و جمع شدن هزاران تروریست‌های اجاره‌ای نهروان صفت جمع شده بود تا شیعه و سنی را به جان هم بیندازد، کید الهی و زمین‌گیر شد، آمریکا در منطقه به محملی برای ابزار محبت و همکاری بیشتر میان مسلمانان تبدیل شد و این همان داستان اصحاب فیل است.  
 
نجابت افزود: نمایندگان آیا از خود پرسیده‌اید که رسانه‌های مستکبری چون بی‌بی‌سی، سی ان ان، ان‌بی‌سی و غیره که از هر کاهی کوهی می‌سازند فیلم و کلیپ تهیه می‌کنند و به خورد جهانیان می‌دهند چرا از کنار چنین فوق حماسه‌ای گذشته‌اند و آن را مخابره نکرده‌اند.  
 
 نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز گفت: بنده فکر می‌کنم اینان قدرت واقعی این فوق حماسه را به خوبی درک می‌کنند و می‌دانند که امنیت منطقه‌ای براساس کدامین مولفه‌ها به اقتدار پایدار تبدیل می‌شود.
 
وی گفت: اینان به خوبی می‌فهمند تئوری‌های پوسیده روابط بین‌الملل که عنصر مذهب را تنش‌زا تلقی می‌کرده است تاریخ مصرف‌شان گذشته است لذا با سانسور حساب شده زمین‌گیر شده و سکوت کردند.
 
وی افزود: تعجبی نیست، تعجب از معدود رسانه‌های داخلی است که نوکرصفت و واداده همان خط خبری را دنبال کردند اینان که گویا با هر حرکت دینی مبتنی بر عقیده و ایمان و مذهب مخالفند، همان‌هایی هستند که در فتنه 88 توهین‌های فتنه‌گران را ساماندهی می‌کردند، آنان را به روز قدس رساندند و شعار به نفع رژیم صهیونیستی سر دادند و در نهایت اهانت‌های عاشورا را باعث شدند.  
 
نجابت اضافه کرد: اینان همان‌هایی هستند که امروز با ظاهری دلسوزانه بر رفع حصر سرمداران فتنه در افکار عمومی پافشاری می‌کنند، اینها همان‌هایی هستند که تلاش می‌کنند دست‌اندرکاران فتنه بدون اذعان به خیانت‌های عظیمی که نسبت به ملت و مملکت روا داشته‌اند و حتی بدون توبه به پیشگاه الهی و عذرخواهی از مردم شریف به حوزه فعالیت‌های اجتماعی و صحنه سیاسی بازگردند که البته تا زمانی که تا صلابت رهبری و بصیرت ملت و هوشیاری دستگاه قضایی هست، چنین امری غیرممکن است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نطق ، سران ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار