هر آنچه هفته‌ گذشته در حوزه احزاب و تشکل‌ها گذشت

اصلاح‌طلب فتنه‌گر دیگر اصلاح‌طلب نیست/دولت کاهش سهم صندوق توسعه ملی را به عنوان استقراض در بودجه قید کند/تخصیص بودجه سرانه به دانشگاه‌ها از نکات مثبت لایحه بودجه/نگذاریم تاریخ انقلاب از بین برود

مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب و تشکل‌ها در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار احزاب وتشکلهای باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه احزاب و تشکل‌ها در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

بروجردی‌علوی: رویکرد جدید وزارت علوم در مورد رسانه‌ها
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت علوم، گفت: این سنت غلطی است که در سازمان‌ها شکل گرفته و برای هر اتقافی کوچکی تعدادی خبرنگار دعوت می‌کنند.

کبگانیان :شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره سرپرستان دانشگاه‌ها به وزیر علوم تذکر داده است
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در اولین جلسه حضور وزیر علوم در شورا به وی در خصوص سرپرستان دانشگاه‌ها تذکر داده شده است.

محسن رضایی: دوره جملاتی مثل "خس و خاشاک" و "تازه به دوران رسیده" تمام شده است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت در برنامه "متن- حاشیه" گفت: ‫اگر فتنه یک دو ماهه جمع شده بود اینقدر تحریم نمی‌شدیم.

باهنر: هنوز نتوانسته‌ایم "ناطق" را برای حضور در عرصه سیاست قانع کنیم
دبیر کل جبهه پیروان گفت: هیچ گروهی نباید خود را میراث خوار 9 دی بداند، 9 دی یک ثروت بزرگ ملی است که باید حفظ شود و به عنوان عبرت جامعه را واکسینه کند تا از خطرات آینده مصون بماند.

طلوعیان: اقتصاد مقاومتی یعنی ارتقای مدیریت اقتصادی کشور
دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ارتقای کیفیت مدیریت اقتصادی در داخل کشور و همچنین ابتکار در استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد سیاسی بین الملل است.

مقدم‌فر: دشمنان گمان می‌کردند فتنه کار نظام را یکسره می‌کند
کار‌شناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه دشمنان خارجی فکر می‌کردند که فتنه کار نظام را در ایران یکسره می‌کند، گفت: فتنه ۸۸ اولین بار بود که نخبگان در سطوح بالا با آن‌ها همزبان شدند دشمن و دشمن با تصور اینکه کار نظام تمام شدنی است، خیلی احتیاط به خرج نداد و اسنادی از اقدامات خود بجای گذاشت.

بی‌تفاوتی میرزاده به درخواست دانشجویان پزشکی واحد قشم
تحصن اعتراض آمیز دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد واحد قشم که بیش از یک ماه مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در جریان است همچنان با بی‌توجهی رئیس دانشگاه آزاد مواجه است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:حرمت تشکل‌های دانشجویی در عمق بخشی به فرهنگ دینی است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حرمت تشکل‌های اسلامی دانشجویی به خاطر این است که فرهنگ دینی را در محیط دانشگاه عمق بخشد و دانشجویان را از سطحی گرایی، ایمان تقلیدی و تعصب‌های غیر عاقلانه به عمق تفکر دینی و شور و ایمان فراخوانند.

روحانی: دولت کاهش سهم صندوق توسعه ملی را به عنوان استقراض در بودجه قید کند
یک کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت کاهش سهم صندوق توسعه ملی را به عنوان استقراض در بودجه قید کند، گفت: به این ترتیب دولت به صندوق توسعه ملی بدهکارخواهد بود. اما کاهش سهم صندوق توسعه ملی به آن معنی است که دولت مبلغ قابل توجهی را از صندوق دریافت می‌کند که هیچ گاه قرار نیست برگرداند.

فدایی گفت: اصلاح‌طلبی که در فتنه حضور داشته دیگر اصلاح‌طلب نیست
دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: آن اصلاح‌طلبی که در فتنه حضور داشته دیگر اصلاح‌طلب نیست؛ در واقع آن فرد می‌خواهد از پرچم اصلاح‌طلبی سوءاستفاده کند.


فتنه جنگ علیه نظام بود نه دعوای انتخاباتی/ اربعین حسینی امسال تکرار حماسه 9 دی است
رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه عظیم اربعین حسینی بخشی از تحقق طرح خاورمیانه بزرگ اسلامی بود.


جنایات فتنه‌گران سال ۸۸ از ذهن دانشجویان فراموش نخواهد شد
بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت حماسه ۹ دی تاکید کرد: جنایات فتنه‌گران سال ۸۸ در حق اسلام و انقلاب از ذهن دانشجویان فراموش نخواهند شد.

جعفری: تخصیص بودجه سرانه به دانشگاه‌ها از نکات مثبت لایحه بودجه است
سخنگوی کمسیون آموزش وتحقیقات مجلس با بیان اینکه نکته مثبت لایحه بودجه تخصیص بودجه دانشگاه‌ها براساس سرانه است، گفت: اگر دانشگاهی دور از مرکز باشد به میزان تعداد ومقاطع تحصیلی دانشجو سرانه دریافت خواهد کرد و این مبلغ در تمام نقاط ایران ثابت است.

قدمیاری: ممانعت از فعالیت تشکل‌هایی که بودجه خود را در اختیار احزاب قرار دهند
مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: از تشکل‌هایی که بودجه خود را در اختیار جریان یا حزبی خاصی قرار دهد نه تنها حمایت نمی‌کنیم بلکه از فعالیت آنها ممانعت به عمل خواهیم آورد.


آیت‌الله مجتهدی‌شبستری:  تمایلات نفسانی و وسوسه خناسان داخلی و خارجی عامل انحراف سران فتنه

امام جمعه تبریز گفت: با بی‌حرمتی در روز عاشورا برای مردم ثابت شد که این عوامل از خارج الهام می‌گرفتند و نقش آمریکا و رژیم صهیونیستی در این آشوب‌ها آشکار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای :جریان فتنه با اصل نظام و جمهوری اسلامی منافات داشت
سخنگوی دستگاه قضا گفت: جریان فتنه با اصل نظام و جمهوری اسلامی منافات داشت و افرادی از سر غفلت و یا مغرضانه در داخل و خارج از کشور بنا داشتند که با نظام مقابله کنند.

حجت‌الاسلام طباطبایی:دولت به نیازهای معیشتی مردم توجه کند/ نباید بگذاریم تاریخ انقلاب از بین برود
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: خطاب به دولت می‌گویم نگذارید گرانی مردم را آزرده کند و به نیازهای معیشتی مردم توجه کنید.

حدادعادل :دشمن در کمین و مترصد ادامه افکار پلید خود است/سردار سلیمانی نماد اراده امت مسلمان در صحنه رزم است
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ۹ دی گفت: مهم‌ترین پیام ۹ دی بصیرت بود، چون کسانی که در فتنه ۸۸ ضربات محکمی به نظام زدند، از این رو ملت ایران در ۹ دی بصیرت خود را در معرض نمایش قرار دادند.

میرآخوری:وزیر علوم با تغییر میلی‌منفرد نشان داد پیام دانشجویان را دریافت کرده است
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: اقدام وزیر علوم مبنی بر تغییر میلی‌منفرد را به حساب دریافت پیام دانشجویان در آستانه روز حماسی 9 دی می‌دانیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار