عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: یک عده اعتقاد دارند که باید خانه احزاب سابق احیا شود ولی عده‌ای هم معتقدند که در آن تشکیلات تقلب شده و ذهنیت منفی نسبت به آن دارند و می‌گویند که باید با یک عنوان جدید شروع به فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حسن غفوری‌فرد عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در حاشیه ششمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیشتر قالب و شکل درباره خانه احزاب مطرح است اظهار داشت: یک عده اعتقاد دارند که باید خانه احزاب سابق احیا شود ولی عده‌ای دیگر می‌گویند در آن تشکیلات تقلب شده و ذهنیت منفی نسبت به آن دارند و می‌گویند که باید با یک عنوان جدید شروع به فعالیت کند.
 
وی تأکید کرد: طبق اساسنامه خانه احزاب، اگر دو سوم احزاب درخواست تشکیل مجمع کنند، باید مجمع تشکیل شود؛ در همین راستا قرار بود نامه‌ای به امضا برسد؛ یک سری‌ افراد این نامه را امضا کردند. ولی احزاب عمدتا اصول‌‌گرا با توجه به سابقه خانه احزاب مخالف امضای این نامه هستند.  
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه خانه احزاب یا باشگاه احزاب زمانی شکل می‌گیرد که هر دو گروه اصلاح‌طلب و اصول‌گرا در آن حضور داشته باشند خاطر نشان کرد: هدف و فلسفه اصلی شکل‌گیری خانه احزاب این بود که احزاب مختلف را دور هم جمع کند که هنوز متأسفانه این مسئله رخ نداده است. 

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: احزاب ، مختلف ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار