معاون عملیات پلیس راه کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ سلبی معاون عملیات و پلیس راه کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در تمامی  جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در استان خراسان رضوی  محور قوچان –چناران  و در استان گیلان  تالش-آستارا بارش باران و در  استان خراسان رضوی محور قوچان -درگز و قوچان-سر ولایت بارش برف  گزارش شده  و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون محورهای قم‌- گرمسار به علت انجام عملیات عمران و تبدیل محور به آزاد راه ، شمشک -‌دیزین عدم ایمنی کافی، پونل – خلخال به علت عدم ایمنی کافی  و آزاد‌راه چالوس و مرزن‌آباد به دلیل ریزش کوه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور

سرهنگ سلبی معاون عملیات و پلیس راه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در آزاد‌راه قزوین-کرج و کرج- تهران ترافیک سنگین و در سایر  جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: بر همین اساس در استان ‌های آذربایجان شرقی محور جلفا –مرند ، خراسان رضوی محور مشهد-چناران، خراسان شمالی محور شیروان –بجنورد و بجنورد –چمن بید و استان گیلان تمامی محورها و استان گلستان جنگل گلستان بارش باران گزارش شده  و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور، جوی آرام گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون محورهای قم‌- گرمسار، شمشک -‌دیزین، پونل – خلخال و آزاد‌راه چالوس و مرزن‌ آباد کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/
برچسب ها: محور ، گرمسار ، شمشک ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار