ترابیان: هیچ نقشی در برگزاری بازی دوستانه با تیم عراق نداریم/ جایگزین‌ها باید هم سطح مدیران سابق باشند

مسئول کمیته بازاریابی‌ فدراسیون فوتبال گفت: تمام هزینه‌های بازی دوستانه تیم ملی کشورمان مقابل عراق بر عهده یک کمپانی است و ما هیچ نقشی نداریم.

 عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال شرکت مربوطه بازی دوستانه تیم ملی کشورمان مقابل عراق را هماهنگ کرده است و حق پخش این بازی هم این شرکت تعیین می‌کند که در اختیار چه شبکه‌ای قرار بگیرد.

ترابیان در ادامه بیان کرد: ما به عنوان مهمان در این بازی دوستانه شرکت می‌کنیم و حق پخش هم در اختیار ما نیست.

 وی درباره تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مهم این است که جایگزین‌ها باید هم سطح مدیران سابق باشند و سیاستها را تغییر ندهند. به هر حال تغییرات نباید به فوتبال ضرر برساند.

وی درباره شایعه ناراحتی نبی نسبت به برکناری‌اش از سمت دبیر کلی تصریح کرد: پست دبیر کلی جز زحمت و مرارت هیچ چیز دیگری ندارد. به نظر نمی‌رسد که نبی نسبت به این موضوع ناراحت باشد. همچنین هم اکنون وی تمرکز‌ش را روی تیم ملی گذاشته و به طور حتم به استرالیا می‌رود.

ترابیان درباره پیشنهاد دبیر کلی به وی عنوان کرد: کسی با من صحبتی در این خصوص نکرده و من هم علاقه‌ای به این پست ندارم.

وی درباره اختلاف کی روش با مربیان ایرانی تصریح کرد: ما الان باید تمرکزمان برای حمایت از تیم ملی باشد و حاشیه‌ای در کمپ تیم ملی وارد نکنیم چرا که یک نوع خودزنی محسوب می‌شود. به هر حال ما باید جو مثبت وارد کمپ تیم ملی کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما نباید در جبهه‌ی قطر، امارات و بحرین قرار بگیریم و تیم ملی را در آستانه جام ملتها باید حمایت کنیم.

انتهای پیام/



برچسب ها: عراق ، ترابیان ، تحولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار