نشست قریب الوقوع کابینه رژیم‌صهیونیستی برای افزایش تحریم‌ها علیه تشکیلات خودگردان

روزنامه هاآرتص از نشست قریب الوقوع کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای تصویب تحریم‌های بیشتر علیه تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، در راستای تهدید رژیم صهیونیستی برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تشکیلات خودگردان فلسطین و در پاسخ به پیوستن این تشکیلات به دادگاه بین‌المللی کیفری، روزنامه هاآرتص در خبری به نقل از یکی از مسئولان ارشد اسرائیلی از نشست قریب الوقوع کابینه امنیتی این رژیم به منظور تصویب تحریم‌های گسترده تر علیه تشکیلات خودگردان خبر داد.

روزنامه هاآرتص به نقل از یک مقام بلندپایه اسرائیلی نقل کرده که گفته: تصمیم بلوکه کردن درآمدهای مالیاتی تنها پاسخ اولیه بوده و پاسخ جدی و گسترده بعدا داده خواهد شد.

این روزنامه اعلام کرد که وی در ادامه گفت: کارمندان وزارتخانه‌های مختلف، این هفته با هدف بررسی راه‌های اعمال تحریم، نشستی خواهند داشت و بخاطر همین مسأله کابینه امنیتی اسرائیل موسوم به "کابینت" برای تصویب تحریم‌های گسترده‌تر علیه تشکیلات خودگردان فلسطین تشکیل جلسه خواهد داد.

وی همچنین تصریح کرد که اسرائیل در مقابل شیوه فلسطین و ارائه درخواست پیوستن به دادگاه بین المللی کیفری لاهه سکوت نخواهد کرد.

از جمله تحریم‌هایی که انتظار آن می‌رود، ارائه شکایت‌های رسمی قضایی علیه شخصیت‌های فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی و یا سازمان‌های حامی این رژیم در کشورهای مختلف جهان است.

روزنامه هاآرتص همچنین در ادامه به نقل از این مقام بلندپایه اعلام کرد: ما قصد نداریم که فقط در جامعه جهانی در برابر اقدامات فلسطین از خودمان دفاع کنیم، بلکه ما اقدام به حمله نیز می‌کنیم و ما به اندازه کافی مهمات داریم.

وی همچنین تهدید کرد که این رژیم از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز شکایت خواهد کرد.

گفتنی است، تشکیلات خودگردان تصمیم رژیم صهیونیستی برای بلوکه کردن دارایی های مالیاتی این رژیم را جنایت جنگی دیگری خوانده است.

همچنین شایان ذکر است که یک مسئول در رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که تحویل درآمدهای مالیاتی به میزان 106 میلیون یورو به تشکیلات خودگردان را در پاسخ به درخواست فلسطین برای پیوستن به دادگاه بین المللی کیفری بلوکه کرده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار