اذعان تلویحی هاآرتص به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط موساد

یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به خبر تلاش نافرجام در ترور یکی از نخبگان هسته‌ای ایران با استناد به سخن مجری یک شبکه آمریکایی تلویحا به انجام این ترور توسط موساد اذعان کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛   روزنامه صهیونیستی" هاآرتص"  با اشاره به خبر تلاش نافرجام در ترور یکی از نخبگان هسته‌ای ایران با استناد به سخن مجری یک شبکه آمریکایی تلویحا به انجام این ترور توسط موساد اذعان کرد.

بر اساس این گزارش "دان راویو" خبرنگار شبکه خبری "سی‌بی‌اس نیوز" آمریکا به تلاش‌های گسترده موساد در ترور نخبه‌های هسته‌ای ایران اذعان کرد.

راویو که کارشناس امور اطلاعاتی اسرائیل است، تاکید کرد موساد در سال‌های قبل درصدد توطئه و ترور دانشمندان ارشد هسته‌ای ایران بوده است و هدف موساد کاستن از پیشرفت هسته‌ای ایران بوده است.

وی در گزارش خود اعلام کرد که موساد سعی می‌کند تا مانع از پیوستن ایرانیان تحصیلکرده به برنامه‌های هسته‌ای ایران شود. وی از ترور 5 دانشمند هسته‌ای ایران در سال های اخیر از سوی موساد خبر داد و مدعی وجود جاسوسان رژیم صهیونیستی در ایران شد.

وی همچنین تاکید کرده است که "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از  دستگیری جاسوسان موساد در ایران و اعدام آن‌ها دستور توقف عملیات ترور داشنمندان هسته‌ای ایران را صادر کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار