توکلی: شرایط جسمی و آمادگی بازیکنان بسیار خوب است/ برگزاری کلاس داوری پیشرفته برای فدراسیون هندبال ایتالیا

تیم ملی هندبال ایران که برای حضور در مسابقات جام جهانی قطر آماده می شود، اردوی تمرینی خود در شهر چیتی ایتالیا را سپری می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، داوود توکلی در خصوص اردوی ایتالیا و شرایط تیم ملی هندبال کشورمان گفت: شرایط جسمی و آمادگی بازیکنان ایران بسیار خوب است و اردوی ایتالیا با تمهیدات فدراسیون هندبال ایران و حمایت فدراسیون هندبال ایتالیا برای ملی پوشان تا کنون مطلوب بوده است.

رئیس کمیته داوران و قوانین بازی فدراسیون هندبال آسیا ادامه داد: تیم ملی هندبال ایران امشب اولین بازی تدارکاتی خود را با تیم ملی ایتالیا برگزار می‌کند.

توکلی افزود: ایران 2 بازی دیگر را مقابل تیم‌های باشگاهی ایتالیا برگزار خواهد کرد.

عضو کمیته داوران و قوانین بازی فدراسیون بین المللی هندبال از مسابقه با تیم جوانان فاسانو از سری A لیگ هندبال ایتالیا و همچنین بازی برابر تیم هندبال رم به عنوان دو دیدار تدارکاتی دیگر تیم ملی هندبال کشورمان در اردوی ایتالیا خبر داد.

داوود توکلی عنوان کرد: بازیکنان ایران در آخرین روز حضور خود در اردوی ایتالیا سه شنبه 23 دی ماه میهمان سفیر ایران خواهند بود و بعد از آن راهی شهر دوحه قطر برای رقابت‌های جام جهانی خواهند شد.

ایرن در گروه دوم جام جهانی هندبال با تیم‌های کرواسی، تونس، اتریش، مقدونیه و بوسنی هم‌گروه است.

گفتنی است، داوود توکلی در حاشیه اردوی تیم ملی ایران در ایتالیا یک دوره کلاس داوری پیشرفته برای فدراسیون هندبال ایتالیا و داوران لیگ سری A این کشور برگزار کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، هندبال ، ایران ، ایتالیا ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار